سکه امامی چگونه پرسودترین کالای هفته دوم شهریور 1400 شد؟

ژیوار

سرمایه گذاران بازارهای مختلف از دلار و طلا گرفته تا خودرو و بورس در هفته دوم شهریور اوقات چندان خوشی را سپری نکردند و اغلب آنهایی که در ابتدای هفته مذکور دست به خرید زده بودند انتهای هفته با ضرر و زیان مواجه شدند. سکه امامی تنها کالای سرمایه ای بود که به خریداران خود در این هفته سود داد.

به گزارش کاماپرس، سرمایه گذاری در شرایط فعلی اقتصاد کشور که روزهای بسیار پرنوسانی را سپری می کنیم بسیار پرریسک تر از گذشته است. اتفاقاتی که هفته گذشته – هفته دوم شهریورماه 1400 شاهد آن بودیم نشان داد که ممکن است بازار ارز یا بورس با ریزش سنگین مواجه و سود سرمایه‌گذاران ناگهان به زیان تبدیل شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

بررسی بازارها نشان می دهد در دومین هفته از شهریور ماه سه بازار با ریزش مواجه شدند و تنها یک بازار موفق به ثبت رشد قیمتی شد؛ آن هم بسیار اندک. بر اساس داده های شبکه اطلاع رسانی طلا، سکه و ارز، این هفته سکه موفق شد تنها یک دهم درصد افزایش قیمت ثبت کند.

قیمت هر عدد سکه امامی – سکه تمام طرح جدید – پایان هفته اول شهریورماه 1400بالغ بر ۱۱میلیون و ۹۵۶ هزار تومان بود. این هفته سکه امامی با فراز و فرودهایی که داشت نهایتا ۲۳ هزار تومان افزایش یافته و به ۱۱ میلیون و ۹۷۹ هزارتومان رسید. بنابراین سکه عنوان تنها بازار سودد ه هفته جاری را از آن خود کرد.

دریان سفر امید

کمترین زیان هفتگی برای خریداران طلا

هر گرم طلا هم در هفته گذشته با هفت دهم درصد ریزش مواجه شد و از یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۰۰ تومان به یک میلیون و ۱۶۱هزار و ۹۰۰ تومان رسید. طلا با ۹ هزار و ۳۰۰ تومان ریزش در میان سایر بازارهای زیان‌ده، کمترین زیان را برای سرمایه گذاران خود به بارآورد.

اخبار پربازدید را بخوانید:

دلار ؛ زیان ده ترین بازار هفته دوم شهریور 1400

بورس، با ثبت بازدهی منفی 1.9 درصدی دومین بازار زیان ده هفته نام گرفت و سرمایه گذاران بورسی نیز هفته بدی را سپری کردند. بالاخره اسکناس آمریکایی با ثبت 2.1 درصد ریزش، عنوان زیان‌ده‌ترین بازار هفته دوم شهریور را به خود اختصاص داد تا سرمایه گذاران این بازار را نسبت به ریسک بالای خرید و فروش این اسکناس پرمخاطره هوشیارتر کند.

انتهای پیام

بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سکه امامی چگونه پرسودترین کالای هفته دوم شهریور 1400 شد؟

  1. سعید گفته:

    سلام
    خوب همان طور که میدانید مردم خوشبخت ایران گرفتار طلاق و طلاق کشی هستن و معیار مهریه هم سکه هست و دولت هم هیچ نظارتی نداره ، چه گران بشه چه ارزان البته فقط گران میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان