وام 100 میلیونی با سود 5 درصد بگیرید و در روستای خود خانه بسازید!

وام ارزان

یک مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز پرداخت وام 100 میلیونی برای احداث یا بهسازی خانه در روستاها گفت: از زمان افزایش مبلغ‌وام از 50 به 100 میلیون تومان تاکنون ۶۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌ و 10 هزار نفر این وام را دریافت کرده‌اند.

به گزارش کاماپرس، وام مسکن روستایی ، تسهیلاتی است که سقف آن امسال به 100 میلیون تومان افزایش یافته و با سود 5 درصد و اقساط 20 ساله به متقاضیان پرداخت می شود. برخی افراد که زمین مسکونی یا خانه فرسوده ارثی در روستاها دارند می توانند از این وام برای احداث و یا بهسازی خانه در روستاها استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها و تسهیلات ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

سخت گیری هایی که بنیاد مسکن و برخی بانک های عامل برای پرداخت وام 100 میلیونی دارند موجب شده است که بعضی از متقاضیان عطای این تسهیلات را به لقایش ببخشند و اصولا دنبال چنین وامی نروند اما با توجه به گفته های اخیر مسئولان بنیاد مسکن تعداد افرادی که این تسهیلات را پیگیری کرده و دریافت کرده اند هم کم نیست و علی الحساب 10 هزار نفر این وام‌مسکن را گرفته اند.

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

آریاک سفر

اگر زمین در روستا دارید روی این وام حساب کنید

پس اگر در روستای خود زمین مسکونی دارید و یا خانه فرسوده ای دارید و برای بازسازی و یا احداث نیاز به سرمایه ای در حد 100 میلیون تومان است، روی وام مذکور حساب کنید. البته فرآیند دریافت این وام را باید از بنیاد مسکن منطقه ای که در آن سکونت دارید پیگیری کنید.

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر صدا و سیما، حمیدرضا سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این باره می گوید: تسهیلات مسکن روستایی برای احداث، بهسازی و مقاوم‌سازی ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی برای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله تعیین شده و تاکنون حدود ۱۰ هزار متقاضی با بانک‌های عامل قرارداد منعقد و تسهیلات مذکور را دریافت کردند.

سهرابی این را هم گفته که در قانون جهش تولید مسکن به صراحت قید شده است که احداث و بهسازی و نوسازی ۲۰۰ هزار واحد روستایی از جهش تولید مسکن جداست.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “وام 100 میلیونی با سود 5 درصد بگیرید و در روستای خود خانه بسازید!

  1. منصور گفته:

    سلام ببخشیدمادر روستاهستیم میتونیم وام بگیریم زمین بخریم بعد بسازیم چون زمین گرون شده وماپول نداریم اول زمین بخریم بااین وام وبعد خونه بسازیم ومافقط ضامین داریم وشرایط برگه کسراقسادنداری چون کارمندنداریم شرایط این وام چیه

  2. مصطفی قنبری گفته:

    اخه یکی نیست به اینا بگه ۱۰۰میلیون فقط بابته میلگرد و بتون فندانسیون میخاد حالا کمشو گفتم 😏😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز