همکاری زن خواننده جنجالی آمریکایی با محبوب‌ترین خواننده زن دنیای عرب

بیلی آیلیش که برخی او را یک خواننده و ترانه‌سرای خلاق و حتی نابغه می‌دانند اما بعضی دیگر نیز او را صرفا یک خواننده جنجالی می‌شمارند که با آرایش و  لباس های عجیب و غریب به شهرت رسیده است، با نانسی عجرم محبوب ترین خواننده و هنرمند دنیای عرب همکاری خواهد کرد.

به گزارش کاماپرس، بیلی آیلیش خواننده آمریکایی طی سال های اخیر درخشش زیادی داشته و به یکی از پرطرفدارترین خوانندگان آمریکا و جهان تبدیل شده است. عده ای او را خواننده ای معمولی می دانند که با لباس ها و آرایش عجیب و غریبش به شهرت رسیده اما نمی توان از جوایز متعددی که توسط بیلی آیلیش به نوعی درو شده است به سادگی گذشت. او در عین جوانی جوایز مهمی در دنیای موسیقی همچون جایزه گرمی ، جایزه موسیقی آمریکا ، جایزه انجمن آهنگسازان، پدیدآوران و ناشران آمریکا و … را به کرات کسب کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار جذاب روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

حالا تصور کنید این خواننده پر استعداد اما جنجالی با یکی از زنان خواننده محبوب عرب و به عبارتی محبوب ترین زن هنرمند دنیای عرب ، همکاری کند و اجرای مشترک داشته باشد.

آریاک سفر

روزنامه هفت صبح نوشته است؛ نانسی عجرم خواننده لبنانی، 30 آگوست میزبان صبری زکی در رادیو  NRJمصر بود و در آن گفت که همکاری  جدیدی با یک هنرمند بین المللی صورت خواهد داد. اما کمی بعد مشخص شد که این هنرمند، بیلی آیلیش است.

همه چیز در ماه می امسال شروع شد وقتی که بیلی آیلیش در یک گفت وگوی رادیویی از علاقه خود به موسیقی نانسی عجرم خبر داد و گفت که حدود 2 سال به موسیقی‌های او گوش می‌دهد. حالا ظاهرا این آشنایی، کم کم در حال تبدیل به یک مسئله کاری و تجاری است که یقینا سر و صدای زیادی به خصوص در جناح عرب خواهد داشت.

شایان ذکر است چندی پیش مجله جهانی فوربس، نانسی عجرم، خواننده پرآوازه لبنانی را به عنوان محبوب‌ترین هنرمند دنیای عرب معرفی کرد.

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

محبوب ترین هنرمندان دنیای عرب

بر این اساس، تحقیقات جدیدی که مجله فوربس برای ارزیابی جایگاه هنرمندان مختلف جهان از طریق بررسی فالورهای هنرمندان در همه شبکه‌های اجتماعی انجام می‌گیرد، نشان داد که نانسی عجرم خواننده لبنانی از اين نظر از همه هنرمندان عرب پیشی گرفت.

طبق لیست فوربس نانسی عجرم با 48.14 میلیون بازدیده کننده یا شنونده، إليسا با 43.48، عمرو ذياب با 30.26 ، نجوى كرم با 26.58، اصالة نصری با 22.61، أحلام شمس با 21.5 ، حسين الجسمي با 21.1، كاظم الساهر با 19.69 ، راغب علامة با 13.05، و جورج وسوف با 9.61 میلیون بازدید کننده در فهرست محبوب‌ترین خوانندگان عرب قرار گرفتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار جذاب روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

انتهای پیام

 

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “همکاری زن خواننده جنجالی آمریکایی با محبوب‌ترین خواننده زن دنیای عرب

  1. Nazzi گفته:

    سلام باید بگم که بیلی آیلیش خیلی از خواننده‌های دیگه که حتی از خودش بزرگتر هستن و تجارب بیشتری دارن بهتره موضوع فقط سره صدا نیست که بی شک محشره برای مثال طرز افکار آیلیش به عنوان یه جوان و حتی یه نوجوان بسیار قابل تحسینه که میتونه مورد الگو برداری ن‌جوانان دیگه باشه منظورم پوشش نیست وقتی که درباره انگیزه زندگی و مشکلات حرف میزنه آدم واقعا تحسینش میکنه طرز پوشش هم از نظر من که یک نوجوان مسلمانم خیلی بهتر از بقیه هست اینجوری لااقل کسی نمیاد درباره فرم بدنش اظهار نظر کنه و از حد نگیریم آرایش ساده‌ای داره و اینکه آهنگاش با معنی و خاص هستند و بی شک لایق همکاری با نانسی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز