جشنواره بهاره شرکت بیمه نوین رو به پایان است

ژیوار

«بیمه نوین» به منظور گسترش فرهنگ بیمه‌ای، جشنواره‌ فروشی با عنوان جشنواره «بهاره» ایجاد کرده که در آن محصولات بیمه‌ای خود را تا نیمه اردیبهشت ماه با شرایط و تخفیف‌های ویژه به فروش می‌رساند.

به گزارش کاماپرس، محصولات بیمه‌ای ارائه شده در جشنواره بهاره بیمه نوین شامل بیمه بدنه اتومبیل، انواع بیمه‌های آتش سوزی، بیمه مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، عمرانی- خدماتی، مسئولیت مدنی مدیران مجموعه‌های ورزشی و مسئولیت مدنی هیئت مدیره مجتمع‌های مسکونی یا اداری در قبال ساکنین، مراجعین و اشخاص ثالث می‌شوند. جشنواره مذکور از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شده و تنها تا پانزدهم ماه ادامه دارد.

شرکت بیمه نوین همچنین در دی ماه سال گذشته جشنواره‌ای با عنوان «زمستانه» را برای مشتریان خود تدارک دید. در این جشنواره نیز مانند جشنواره بهاره، محصولات بیمه‌ای ذکر شده با تخفیف برای استفاده مشتریان در نظر گرفته شده بود.

این مجموعه در سال 1399 مسابقه‌ای با عنوان «آفرین ساز» برگزار کرد. این مسابقه بر شاخص‌های فروش اصولی و میزان پرتفوی وصول شده تمرکز داشت. طی مسابقه مذکور انواع محصولات بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری بیمه نوین مانند بیمه‌های انفرادی و طرح ثمر به مشتریان و گروه‌های مختلف مردم در سراسر کشور معرفی شده و به فروش رسیدند. جوایز این مسابقه در اردیبهشت ماه سال جاری به برندگان آن اهدا شد. طبق اعلام مدیریت توسعه روش بیمه‌های عمر انفرادی بیمه نوین، با توجه به استقبال، تاثیر گذاری و انگیزه ایجاد شده، این شرکت برای ادامه مسابقه‌های فروش در سال 1400 نیز برنامه دارد.

رشد شاخص‌های بیمه نوین در سال 1399

دریان سفر امید

این شرکت در سال گذشته در مقایسه با سال سال 1398، به میزان 38 درصد رشد در حق بیمه تولیدی خود داشته است. بر اساس اطلاعات موجود، این شرکت در سال 1399 موفق شده تا با کسب پرتفوی هزار و 300 میلیارد تومانی، به رشد 38 درصدی در مقایسه با سال 1398 دست پیدا کند.

بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری بیمه نوین به عنوان یکی از محصولات مزیت محور این شرکت سهم قابل توجهی از رشد پرتفوی بیمه نوین را به خود اختصاص داده بود. طوری که بیمه نوین در سال گذشته، 23 درصد رشد در حق بیمه این رشته‌های بیمه‌ای به دست آورد.

این مجموعه از سال 1384، با اخذ مجوز از بیمه مرکزی ایران، فعالیت خود را در انواع رشته‌های بیمه‌ای آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر 2 هزار و 624 میلیارد ریال سرمایه دارد. بیش از 80 درصد سهام این مجموعه متعلق به سهامداران حقوقی و حدود 20 درصد آن متعلق به سهامداران حقیقی است.

مرتبط با : بیمه نوین
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز