سهمیه بنزین آذر ماه کی واریز می شود؟

ژیوار

سهمیه بنزین آذر ماه تمام خودروهای که کارت سوخت دارند، نیمه شب امشب شارژ خواهد شد.

کارت های سوخت خودروهای ناوگان عمومی و شخصی ساعت 24 امشب برای سیزدهمین باز از آبان سال گذشته شارژ می شود.

سهمیه بنزین آذرماه هم بدون هیچ تغییری و به میزان سهمیه بنزین در طول یکسال گذشته است.

گفتنی است، بامداد جمعه ۲۴ آبان سال گذشته، بنزین سهمیه‌بندی شد و قیمت این فرآورده نفتی به صورت سهمیه‌ای (۶۰ لیتر ماهانه برای خودرو‌های شخصی) در هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و به صورت آزاد ۳۰۰۰ تومان تعیین شد.

سهمیه بنزین و درآمد ناشی از آن

دریان سفر امید

طبق اعلام وزیر نفت از محل اجرای این طرح در طول یک سال، ۳۱ هزار میلیارد تومان درآمد کسب می‌شود که این مبلغ به مردم تعلق می‌گیرد.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی اعلام کرده است که سقف ذخیره سهمیه بنزین در کارت‌های سوخت ۵۴۰ لیتر است و مالکان خودرو به هیچ عنوان نگران حذف سهمیه خودرو خود نباشند.

از زمان درخواست کارت سوخت تا زمانی که کارت به دست افراد می‌رسد، سهمیه ماهانه بنزین در کارت شارژ می‌شود و جای نگرانی برای از بین رفتن ذخیره سهمیه بنزین نیست.

به گفته این مقام مسئول تا به امروز هیچ خودرویی در کشور وجود ندارد که کارت سوخت نداشته باشد، اگر کارت سوخت خودرو شخصی مفقود شود، می‌تواند با مراجعه به پلیس +۱۰ درخواست خود را برای صدور المثنی کارت سوخت  ثبت کند.

فاطمه کاهی، در خصوص نحوه پیگیری کارت سوخت تصریح کرد: متقاضیان کارت‌های هوشمند سوخت ابتدا باید وارد سایت www.epolice.ir شده و سپس بر روی گزینه کارت سوخت کلیک کنند.

سپس در قسمت پیگیری صدور کارت سوخت نسبت به وارد کردن نوع و شماره پلاک خودرو اقدام و روی گزینه پیگیری کارت سوخت کلیک کنند.

سهمیه بنزین آذر ماه به این شکل است:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز