بهترین نوع کابینت برای مناطق مرطوب کدامند؟

آریاک سفر

بهترین انتخاب برای خرید کابینت مناطق مرطوب، کابینت پلی اورتان است که از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد. این نوع کابینت مدرن با استفاده از رزین‌های پلی اورتانی تهیه می‌شود و به همین جهت مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، ضربه و سایش دارد. امروزه بسیاری از معماران و طراحان داخلی از این کابینت‌های با دوام و زیبا کمک می‌گیرند.

کاماپرس در این گزارش، به معرفی کابینت پلی اورتان و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

ویژگی‌های کابینت پلی اورتان

1. مقاومت بسیار بالا

این نوع از کابینت‌ها با مقاومت بسیار بالایی ارائه می‌شوند و علاوه بر اینکه در مقابل رطوبت هیچ اتفاقی برایشان نمی‌افتد، در برابر سایش و ضربه نیز سالم می‌مانند. سطح خارجی این کابینت‌ها مهم‌ترین بخش مربوط به مقاومت است و در آن از تکنولوژی‌های مدرن استفاده شده است.

2. تنوع زیاد

این کابینت‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های بسیار متنوعی ارائه می‌شوند و به همین جهت امکان تطبیق‌پذیری زیادی دارند. خریداران به راحتی می‌توانند رنگ و طرح دلخواه خود را در خرید این کابینت‌ها مدنظر داشته باشند.

3. سبک‌های مختلف

کابینت‌های پلی اورتانی با سبک‌های مختلف مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک عرضه می‌شوند و به همین جهت استفاده از آن‌ها در هر دکوراسیونی ممکن است.

دریان سفر امید

4. سطح صاف و صیقلی محصولات

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این کابینت‌ها این است که در عین مقاوم بودن بسیار زیبا هستند و سطحی صاف و صیقلی دارند. سطح این کابینت‌ها با دقت و مهارت بسیار بالایی تهیه شده و سمباده‌کاری‌های مختلفی را تجربه کرده است.

5. عمر طولانی کالا

کابینت‌های پلی اورتان عمر بسیار بیشتری نسبت به کابینت‌های قدیمی دارند و کیفیت ساخت فوق‌العاده‌ای را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. این کابینت‌ها حتی در برابر تابش آفتاب نیز دچار تغییر رنگ نمی‌شوند.

6. مقرون به صرفه بودن

نسبت به کیفیت و جنسی که ارائه می‌شود، قیمت این محصولات بسیار با صرفه است. بسیاری از انواع کابینت‌های دیگر مانند کابینت‌های پولیشی با قیمت بیشتری در بازار به فروش می‌رسند.

کابینت پلی اورتان چگونه ساخته می‌شود؟

در ساختن این کابینت‌ها اغلب از محصولات ام دی اف استفاده می‌کنند و سه مرحله اصلی سمباده‌کاری، بتونه کاری و رنگ آمیزی را بر روی آن انجام می‌دهند. رنگ‌کاری در این روش اغلب دو تا سه لایه است و تمیز بودن سطح کار نیز اهمیت زیادی دارد.

نحوه نگه‌داری از کابینت‌های پلی اورتان

برای نگه‌داری از این مدل کابینت بهتر است از یک پارچه تمیز و مرطوب استفاده شود. این کابینت‌ها بسیار مقاوم هستند ولی با این حال توصیه شده است تا افراد با شوینده‌های بسیار قوی سطح آن را تمیز نکنند. علاوه بر آن، با اینکه این محصولات به مقاومت بالای خود در برابر آب معروف شده‌اند، بهتر است در تمیز کردن آن‌ها از آب به طور مستقیم استفاده نشود. این کار در بلند مدت می‌تواند باعث نفوذ آب به سطح‌های زیرین کار شود.

پرطرفدارترین رنگ در کابینت پلی اورتان

اغلب خریداران در انتخاب این کابینت جذب رنگ‌هایی مانند سفید، طوسی و یا مشکی می‌شوند. اما علاوه بر آن دو رنگ سبز و آبی یا سرمه‌ای نیز محبوبیت زیادی دارند.

فرق کابینت پلی اورتان با پولیشی چیست؟

مهم‌ترین فرق کابینت پلی اورتان با نوع کابینت پولیشی در مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها است. در کابینت پلی اورتان از ورق ام دی اف با رنگ پلی اورتان استفاده می‌کنند؛ در حالیکه کابینت پولیشی از ورق ام دی اف یا فیبر همراه با روکش پلاستیکی PVC یا ملامین و اسپری رنگ پولیشی کمک می‌گیرد. کابینت پولیشی نسبت به کابینت پلی اورتان براق‌تر است اما وزن بیشتری هم دارد. پلی اورتان بسیار محکم‌تر و مقاوم‌تر از پولیشی بوده و در برابر رطوبت و حرارت کاربرد مناسب‌تری دارد.

علاوه بر آن، کابینت پلی اورتان در برابر ضربه نیز مقاومت بیشتری نشان می‌دهد. در ظاهر این کابینت‌ها نیز مدل پولیشی صاف‌تر و براق‌تر به نظر می‌رسد و طرح‌های بیشتری از آن وجود دارد. اما باید توجه داشت که کابینت پلی اورتان حالت طبیعی‌تر و زیباتری دارد و در عین حال با قیمت کمتری به فروش می‌رسد. انتخاب هر یک از انواع کابینت به سلیقه و نیاز افراد بستگی دارد، اما برای مناطق مرطوب خرید کابینت پلی اورتان گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

خرید کابینت پلی اورتان از مافی وود

مافی وود مجموعه‌ای باتجربه و مطمئن، تولید کننده بدون واسطه است که در زمینه اجرای انواع دکوراسیون داخلی، اماکن تجاری، اداری و البته مجتمع‌های مسکونی فعالیت دارد. این تیم از فناوری‌های مدرن و کارآمد بهره می‌برد و در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات خود را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد. از جمله محبوب‌ترین محصولات این مجموعه، کابینت‌های پلی اورتان آن هستند که با تنوع بالایی ارائه می‌شوند و کیفیت بسیار خوبی دارند.

خریداران می‌توانند این محصولات را درب منزل خود دریافت کنند و بدون نگرانی از آسیب دیدن کالا آن را در اختیار داشته باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط و خدمات مختلف مجموعه مافی وود می‌توانید از سایت آن با آدرس www.mafiwood.ir دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02176217515 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : مافی وود
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
ژیوار
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان