تور کیش، فرصتی برای خرید ارزان و شیک

تور کیش - کاماپرس

بسیاری از گردشگران در تور کیش به دنبال مراکز خرید متنوع هستند تا خریدی باکیفیت و باصرفه داشته باشند. در این جزیره زیبا، پاساژها و بازارهای ارزان‌قیمت معروفی وجود دارد که اغلب اجناسی مناسب را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. برای مثال می‌توان به مرکز خرید زیتون، بازار مریم و بازار عرب‌ها اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین مراکز خریدی که در سفر به کیش نباید از دست داد را معرفی می‌کند. برای دریافت اطلاعات کامل از شرایط سفری اقتصادی به کیش می‌توانید از سایت نهال گشت با آدرس www.nahalgasht.com دیدن کنید.

مرکز خرید ونوس با تنوع بالای اجناس

مرکز خرید ونوس یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید ارزان در تور کیش است که اجناس بسیار متنوعی نیز دارد. این مرکز خرید بزرگ در سال 1375 تاسیس شده است و 310 واحد تجاری گوناگون را در خود جای می‌دهد. این مجموعه، برای خرید لوازم آرایشی بهداشتی، پوشاک، انواع عطر و ادکلن و وسایل جانبی مختلف انتخابی جذاب است. در ونوس حتی ابزار ماهیگیری هم پیدا می‌شود. این مجموعه در خیابان سنایی، بازار بین‌المللی ونوس و نزدیک به هتل ونوس قرار دارد.

مرکز خرید زیتون در کیش

این مرکز خرید با دسترسی بسیار مناسبی در مرکز شهر واقع شده است و در اطراف آن هتل‌های گوناگونی قرار دارد. در این مجموعه می‌توان از معماری فوق‌العاده و خاصی که به کار رفته است نهایت لذت را برد. همچنین بیشترین فروشگاه‌های این پاساژ اغلب محصولات ادکلن و عطر را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. مرکز خرید زیتون اجناس لوکس و لاکچری جذابی دارد و در عین حال در آن می‌توان خریدی با قیمت بسیارکم را تجربه کرد.

دریان سفر امید

این بازار در میدان امیرکبیر، بلوار ساحل قرار دارد و در اطراف آن رستوران‌ها و کافی شاپ‌های متنوعی از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

بازار مریم در فضای باز

بازار مریم فروشگاه‌هایی با دیواره‌های چوبی دارد که در فضای باز قرار گرفته‌اند. این مجموعه بزرگ به عنوان یکی از معروف‌ترین بازارهایی که در تور کیش می‌توان دید، شناخته می‌شود. از سال 1369 این بازار فعالیت داشته است و اجناس آن نسبت به بسیاری از فروشگاه‌های دیگر ارزان‌تر است. این مرکز خرید وسیع، انواع کافی شاپ و استراحتگاه‌های جذاب را هم در خود جای می‌دهد.

بازار مریم در خیابان سنایی قرار دارد و به دلیل فضای باز، در فصل‌هایی مانند پاییز طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند.

بازار چینی‌ها با دو شعبه فعال در کیش

بازار چینی‌ها یا بازار شهر چین، یکی از بازارهای ارزان و معروف کیش است که اجناس چینی را ارائه می‌دهد. در این مجموعه علاوه بر پوشاک، انواع اسباب بازی و محصولات خانگی نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. همچنین این بازار پارکینگ اختصاصی دارد و در آن قیمت محصولات بسیار کم هستند. با توجه به قیمت پایین، اغلب لوازم این مجموعه نیز کیفیت به نسبت پایینی دارند. این محصولات همگی به طور مستقیم از چین وارد می‌شوند.

یکی از شعب این بازار در خیابان فردوسی قرار دارد و برای خرید از شعبه دیگر باید سراغ بلوار مروارید رفت.

مراکز خرید پردیس 1 و 2

مرکز خرید پردیس 1 یکی از پاساژهای قدیمی در تور کیش است که به دلیل استقبال زیاد مردم، شعبه دوم خود را هم افتتاح کرد. در هر دو مرکز خرید پردیس معماری مدرن و زیبایی به چشم می‌خورد و برندهای معتبر داخلی و خارجی در آن‌ها به فروش می‌رسند. این مراکز خرید در عین اینکه اجناسی با قیمت مناسب ارائه می‌دهند، کیفیت بالایی نیز دارند. انواع پوشاک مردانه، زنانه و کودکانه یا انواع اکسسوری، عینک، ساعت و کیف و کفش را به راحتی از این مجموعه‌ها می‌توان خریداری کرد.

همچنین در مراکز خرید پردیس، انواع رستوران و کافی شاپ نیز در اختیار عموم مردم قرار دارند و آن‌ها را انتخابی جذاب برای خانواده‌ها می‌کنند.

خریدی با کیفیت از پاساژ پانیذ

مسافران در تور کیش می‌توانند یکی از باکیفیت‌ترین خریدهای خود را در پاساژ کوچک اما جذاب پانیذ داشته باشند. این مجموعه در سال 1378 ساخته شده است و مساحتی در حدود 1000 متر مربع دارد. انواع فروشگاه‌های پوشاک، لوازم خانگی، آرایشی و وسایل بهداشتی در این مجموعه قرار گرفته‌اند و در آن می‌توان بهترین شکلات‌ها و قهوه‌های کیش را پیدا کرد. این مرکز خرید در ایام خاص تخفیف‌های ویژه‌ای دارد و در آن محصولات با کیفیتی ارائه می‌شود.

مرکز خرید دامون کیش

این مرکز خرید فاصله کمی تا بازار عرب‌ها دارد و در آن کالاهایی مدرن با تنوع بالا به فروش می‌رسد. این پاساژ انواع کیف، پوشاک، کفش و محصولات آرایشی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد و در آن می‌توان محصولات الکترونیکی مانند موبایل و لپ تاپ هم پیدا کرد. مرکز خرید دامون در بلوار ایران قرار دارد و در آن انواع امکانات رفاهی و تفریحی مانند رستوران، کافی شاپ، پارکینگ و شهربازی سرپوشیده ارائه می‌شود.

بازار عرب‌ها را از دست ندهید

حتی اگر مسافران قصد خرید نداشته باشند، حتما باید سری به بازار عرب‌ها بزنند. این مجموعه جذاب با نام بازار صفین نیز شناخته می‌شود و جزو مناطق قدیمی کیش است. اکثر افراد در این بازار محصولات خانگی خود را به فروش می‌رسانند و در آن صنایع دستی جذابی به چشم می‌خورد. در بازار عرب‌ها امکان دیدن بومیان جزیره نیز وجود دارد. فضای این مجموعه کلاسیک است و در آن انواع لباس، اسباب بازی، لوازم خانگی و سوغاتی‌های جذاب برای فروش ارائه می‌شوند. در بلوار پیامبر و نزدیک بازار پارس خلیج می‌توان این بازار را پیدا کرد.

امکانات تور کیش چیست؟

تور کیش با مراکز خرید شیک و لوکس یا بازارهای بزرگ و سنتی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تجربه سفری خاص است. بسیاری از آژانس‌های مسافرتی حرفه‌ای، تورهای کیش را با بهترین خدمات در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند و مناسب‌ترین روش سفر به این جزیره دوردست را فراهم می‌کنند. رزرو تور کیش با امکان انتخاب انواع هتل‌های 3 و 4 یا 5 ستاره امکان‌پذیر است و در آن صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی و بن تخفیف خدمات گردشگری در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. اغلب تورهای کیش چارتر و غیرقابل استرداد هستند و هزینه آن‌ها برای کودکان بالای 5 سال به طور کامل دریافت می‌شود. شروع قیمت این تورها معمولا از 6 تا 10 میلیون تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : نهال گشت
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان