چگونه با بهترین قیمت تور توکیو به ژاپن سفر کنیم؟

ژیوار

سفر به ژاپن یکی از جذاب‌ترین سفرها به مقصد شرق آسیا است. ژاپن دارای تاریخ و فرهنگ غنی و آشنا برای بسیاری از نسل‌های ایرانی است. از کارتون‌های نوستالژیک و سریال‌های قدیمی نسل‌های گذشته تا انیمه‌های امروزی، نسل‌های مختلف را به این کشور نزدیک کرده‌اند. به همین دلیل تورهایی به مقصد شهرهای مختلف ژاپن از جمله توکیو و کیوتو می‌تواند یک سفر ایده‌آل را برای ایرانیان رقم بزند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی عوامل موثر بر قیمت تور توکیو و نحوه خرید یک تور مناسب به مقصد ژاپن پرداخته است.

تور توکیو - کاماپرس

چرا تور توکیو؟

توکیو نه فقط به عنوان پایتخت ژاپن بلکه به عنوان یکی از شهرهای مشهور جهان همیشه مقصد گردشگری علاقمندان به سفر بوده است. این شهر پر جنب‌وجوش آسیایی جزو شهرهایی است که شب و روز در آن معنا ندارد و هر ساعت از شبانه روز می‌توان از بودن در توکیو لذت برد.

علاوه بر زیبایی‌های این شهر مدرن اما تاریخی ژاپن، امکانات بسیار مناسبی نیز در توکیو برای گردشگران در نظر گرفته شده است. این شهر دارای هتل‌های بسیار زیادی است که در نقاط مختلف شهر وجود دارند و علاوه بر آن، تقریبا بیشتر مردم شهر از حضور گردشگران در خیابان‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌ها استقبال می‌کنند.

دریان سفر امید

همچنین به دلیل افزایش تعداد علاقمندان سفر به ژاپن، شرکت‌های گردشگری نیز تنوع زیادی در قیمت تور توکیو ایجاد کرده و سعی در جذب اقشار مختلف مردم برای بازدید از این شهر و سایر شهرهای ژاپن دارند.

تاثیر نوع هتل در قیمت تورهای توکیو

اگر به دنبال بهترین قیمت تور توکیو هستید، بهتر است که هنگام خرید این تور به نوع هتل نیز دقت کافی داشته باشید. آژانس‌های گردشگری معمولا هتل‌های متفاوتی را برای تور در نظر می‌گیرند که شامل هتل‌های 3 تا 5 ستاره می‌شود. طبیعی است که با بالاتر رفتن امکانات هتل‌ها، قیمت اقامت نیز بالاتر رفته و باعث افزایش قیمت تور می‌شود. این در حالیست که می‌توان با انتخاب یک هتل 3 یا 4 ستاره تمیز با خدمات معقول، تا حد زیادی در هزینه سفر به ژاپن صرفه‌جویی نمود.

بر همین اساس، گردشگرانی که بیشتر برای بازدید از تاریخ و فرهنگ ژاپن اقدام به خرید تور توکیو می‌کنند، می‌توانند با بررسی تورهای متعدد و امکانات اقامتی، هزینه کمتری را برای یک سفر مشابه پرداخت کنند.

تورهای لحظه آخری توکیو همیشه راهگشا هستند

بسیاری از گردشگران همیشه به دنبال تورهای لحظه آخر هستند تا بتوانند هزینه کمتری را در یک سفر متحمل شوند. در واقع بهترین قیمت تور توکیو را نیز می‌توان در تورهای لحظه آخری ژاپن پیدا کرد.

تورهای لحظه آخری معمولا از طریق سایت‌ها و کانال‌های اطلاع رسانی آژانس‌ها قابل مشاهده هستند و با عضویت در این سایت‌ها و کانال‌ها به سرعت می‌توان از قیمت تور تخفیف دار، اطلاع حاصل کرد. فقط کافیست که همیشه چمدان خود را آماده نگه دارید تا به محض ایجاد فرصت از آن استفاده کنید.

تورهای کوتاه‌تر ارزان‌تر هستند

مدت زمان مسافرت نیز بر قیمت تور توکیو تاثیر مستقیم دارد. اگرچه بیشتر تورهای خارجی زمان مشخصی دارند اما معمولا می‌توان تورهایی را نیز پیدا کردید که مدت زمان اجرای آن‌ها چند روز و شب کوتاه‌تر است. این تورهای فشرده به دلیل کاهش زمان اقامت و برخی دیگر از هزینه‌ها ارزان‌تر هستند.

تور توکیو - کاماپرس

اهمیت خدمات ارائه شده در تورها

همیشه بهترین قیمت تور توکیو ارزان‌ترین تور نیست و شما باید هنگام خرید تور از خدمات ارائه شده در زمان مسافرت نیز اطمینان داشته باشید. برای نمونه برخی از تورها دارای گشت شهری هستند که وجود این امکان می‌تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه حمل و نقل شما کمک کننده باشد. علاوه بر گشت شهری وجود تور لیدر فارسی زبان نیز می‌تواند یک راهنما برای بهبود کیفیت توکیوگردی شما باشد.

همچنین خدماتی چون تخفیف در ورودیه موزه‌ها و امکان گردشگری و وعده‌های غذایی هتل‌ها نیز می‌تواند سفر شما را از نظر هزینه بهتر کند.

بهترین قیمت تو توکیو در «اوج آرام»

شرکت گردشگری اوج آرام فعالیت خود را در حوزه گردشگری از سال 1396 آغاز کرده است. این شرکت مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی است و خدمات گردشگری خود را با بهترین کیفیت و قیمت به عاشقان سفر ارائه می‌دهد. این شرکت تاکنون نزدیک به 1000 تور موفق به 33 کشور جهان را برگزار کرده است.

علاقمندان می‌توانند به منظور مشاهده قیمت تورها و خرید آنلاین تور به سایت اوج آرام oujaram.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 02145419 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوج آرام
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز