نکات مهمی که قبل از خرید درب ضد سرقت باید بدانید

ژیوار

درب ضد سرقت بر اساس‌ استانداردها و ویژگی‌های خاصی تولید می‌شود و نسبت به درب‌های معمولی دوام و مقامت بیشتری دارد. این درب‌ها در برابر روش‌هایی که سارقین برای ورود به ساختمان استفاده می‌کنند، مقاوم هستند. با این حال همه درب‌های ضد سرقت به یک شکل ساخته نمی‌شوند و در هر یک دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. این امر باعث می‌شود که بسیاری از خریداران در انتخاب بهترین درب ضد سرقت دچار سردرگمی شوند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به بررسی نکاتی که افراد قبل از خرید درب ضد سرقت در شیراز باید بدانند، پرداخته است.

مزایای خرید درب ضد سرقت

درب‌های ضد سرقت در برابر هر نوع فشار خارجی مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می‌دهند و بعضی از مدل‌ها کاملا غیرقابل نفوذ هستند. در درب‌های ضد سرقت در شیراز امکان نصب بهترین قفل‌های ضدسرقت وجود دارد و همچنین عایق بسیار خوبی در برابر صدا و حرارت هستند. این درب‌ها عمر بسیار بالایی دارند و بعضی از مدل‌های لوکس، جلوه و ظاهر زیبایی در ساختمان ایجاد می‌کنند.

در نظر گرفتن کیفیت درب ضد سرقت

یکی از مهم‌ترین مواردی که افراد قبل از خرید درب ضد سرقت در شیراز باید در نظر داشته باشند، متریال و کیفیت ساخت محصول است. درب‌های ضد سرقت چوبی به عنوان پرفروش‌ترین مدل‌ها شناخته می‌شوند و علاوه بر مقاومت زیاد، ظاهر زیبایی دارند.

درب‌های ضد سرقت فلزی نسبت به مدل‌های چوبی امنیت بیشتری دارند و گزینه‌ مناسب‌تری برای بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های مهم محسوب می‌شوند. به طور کلی در مراکزی که مسائل امنیتی حساس‌تری وجود دارد، از درب‌های ضد سرقت فلزی استفاده می‌شود. با این حال افراد قبل از خرید باید در نظر داشته باشند که جنس و مدل در با ظاهر و ورودی ساختمان تناسب داشته باشد. همچنین خریداران باید متراژ دقیق از ابعاد و اندازه در را داشته باشند که بتوانند بهترین محصول را خریداری کنند و نیازی به تعویض آن نباشد.

دریان سفر امید

خصوصیات جزئی درب ضد سرقت

یکی از جزئیاتی که در خرید درب ضد سرقت در شیراز باید در نظر داشت، چشمی درب است. چشمی درب‌های ضد سرقت فلزی و یا چوبی یکی از فاکتورهایی است که می‌تواند تا حدی در تامین امنیت نقش داشته باشد. دستگیره‌های درب‌ ضد سرقت به دلیل این که به میزان زیادی استفاده می‌شوند و در معرض هوا قرار دارند، باید از فلزهای ضدزنگ باشند.

بررسی چهارچوب درب ضد سرقت

چهارچوب درب‌ ضدسرقت یکی از مهم‌ترین اجزایی است که افراد قبل از خرید باید بررسی کنند. هر چه قدر چهارچوب درب ضد سرقت در شیراز استحکام بیشتری داشته باشد، ایمن‌تر است و از ورود غیرمجاز سارقان به خانه و یا ساختمان جلوگیری خواهد کرد. چهارچوب‌ درب‌های ضدسرقت باید محکم باشد تا بتوان به خوبی آن‌ را به دیوارهای اطراف متصل کرد. به همین منظور بهتر است که افراد فرآیند نصب درب ضد سرقت در شیراز را به یک فرد متخصص واگذار کنند تا از اتصال دقیق آن اطمینان داشته باشند. چهارچوب‌های درب ضد سرقت معمولا از ورق‌های فولادی با ضخامت 1.5 تا دو میلی متر تولید می‌شوند و به همین جهت استحکام بسیار زیادی دارند. اگر چهارچوب درب ضدسرقت در شیراز با اندازه کمتری تولید شود، مشکلات زیادی در حین نصب ایجاد خواهد کرد.

بررسی آلیاژ درب ضد سرقت

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که افراد در خرید درب ضد سرقت باید بررسی کنند، نوع آلیاژ استفاده‌شده در چهارچوب آن‌ها است. برای ساخت‌ درب‌های ضد سرقت حتما باید از پروفیل‌های فولادی با ضخامت 1.5 میلی‌متر استفاده کرد. این ورق‌های فولادی روی کلاف‌ها جوشکاری می‌شوند و در مرحله بعدی یک عایق صوتی و حرارتی نیز داخل آن نصب می‌شود.

توجه به قفل درب ضد سرقت

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌هایی که بسیاری از افراد قبل از خرید باید در نظر بگیرند، قفل درب ضد سرقت است که به میزان زیادی در تامین ایمنی نقش دارد. در بعضی از درب‌ها قفل‌های شب‌بند وجود دارد که از قسمت داخل و بیرون خانه می‌توان آن را با چرخاندن سوئیچ تنظیم کرد. قفل‌های پستچی به صورت تک زبانه و سوئیچ طراحی می‌شوند و صرفا از محیط داخل خانه قابل تنظیم هستند. قفل‌ها و زنجیرهایی که در پشت در قرار گرفته‌اند، باعث می‌شود که در به صورت نصفه باز شود.

پیدا کردن بهترین درب ضد سرقت در شیراز با «پی جو»

سامانه پی جو فعالیت خود را با هدف معرفی کردن مشاغل و کسب‌وکارهای شیراز به منظور رونق بنگاه‌های اقتصادی در سال 1394 آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه به عنوان یک سامانه فعال فهرست کامل و جامعی از بهترین فروشگاه‌های درب ضد سرقت در شیراز به همراه شماره تلفن، آدرس و اطلاعات تکمیلی در اختیار افراد قرار می‌دهد. پی جو نیاز به پرس‌وجو و بررسی‌های طولانی و زمان‌بر برای پیدا کردن بهترین مجموعه در هر کسب‌وکار را از بین برده است و افراد به راحتی و به صورت اینترنتی می‌توانند بهترین مجموعه در هر کسب‌وکار را پیدا کنند.

اطلاعات بیشتر در رابطه با این سامانه در سایت https://payju.ir موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز