به کجای جهان می‌توانیم مجردی و در امنیت سفر کنیم

سفر مجردی_کاماپرس
ژیوار

قبل از اقدام به سفر مجردی به هر نقطه از دنیا، باید از شرایط جغرافیایی، وضعیت آب و هوایی و جاذبه‌های دیدنی ‏مکان موردنظر اطلاع کافی داشته باشید تا بتوانید از زمان خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

کاماپرس چند مقصد جالب برای تجربه سفرهای مجردی را به شما معرفی می‌کند.

سفر مجردی به ایتالیا و بازدید از جاذبه‌های رم

سفر مجردی به ایتالیا مخصوصاً شهر رم، برای گردشگران مختلف از سراسر دنیا، جذابیت‌های ویژه‌ای دارد. شهر رم تاریخی طولانی دارد که به ‏هزاران سال قبل بازمی‌گردد، آثار باستانی، معماری استثنایی و فرهنگ غنی، این شهر را به یک مقصد فوق‌العاده برای سفر مجردی تبدیل کرده است. مثلاً کلیسای سنت پیتر (‏Basilica di San Pietro‏) که در واتیکان قرار دارد، یکی از جاذبه‌های مشهور رم است. این کلیسا، به‌عنوان مقدس‌ترین مکان برای مسیحیان کاتولیک شناخته می‌شود و با معماری زیبا و آثار هنری منحصربه‌فرد ازجمله ‏مجسمه پیتر و آثار مایکل‌آنژلو در آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.‏ همچنین، موزه واتیکان (‏Vatican Museum‏) که در داخل واتیکان قرارگرفته، مجموعه‌ای از موزه‌ها و گالری‌های هنری است که ‏آثار مشهوری را در آنجا به نمایش گذاشته‌اند.

سفر مجردی_کاماپرس

سفر مجردی به آلمان و شب‌های پر جنب و جوش

آلمان را می‌توان به‌عنوان یکی از مقاصد محبوب برای سفر مجردی، معرفی کرد. شهر برلین پایتخت آلمان و یکی از شهرهای ‏بزرگ اروپا، جاذبه‌های فراوانی را برای بازدیدکنندگان و مسافران دارد. در برلین، می‌توانید از دیدن آثار مشهور و تاریخی مانند برج ‏تلویزیون، دروازه براندنبورگ، میدان آلکساندرپلاتس و خانه کنسرت دیدن کنید. علاوه بر این موزه‌های متنوعی نیز در این ‏شهر وجود دارند که بازدید از آن‌ها برای گردشگران جذابیت‌های زیادی دارد. برلین معمولاً با شب‌های پرجنب‌وجوش و جوش خود شناخته می‌شود. شما می‌توانید به کافه‌ها، بارها و رستوران‌های متعددی در شهر ‏برلین بروید و از غذاهای محلی یا غیر محلی آن حسابی لذت ببرید. باشگاه‌ها و مراکز تفریحی شبانه‌روزی فراوانی در برلین ‏وجود دارند که می‌توانید اوقات خوبی را در آن‌ها سپری کنید.‏ برلین به‌عنوان یک شهر بزرگ که فرصت‌های زیادی را برای دیدن رویدادها، نمایشگاه‌ها و فستیوال‌ها ‏ارائه می‌دهد در جهان معروف است. البته بهتر است قبل از سفر، برنامه رویدادهای جاری در این شهر را بررسی کنید تا بتوانید از فعالیت‌های جذابی که در ‏آن زمان در حال برگزاری هستند بهره ببرید.

دریان سفر امید

سفر مجردی_کاماپرس

بیشتر بخوانید:

سفر به اندونزی و لذت یک ماجراجویی تمام عیار

اندونزی، مقصدی عالی دیگری برای سفر مجردی است. اوبود یک شهر هنری و معنوی در این کشور با چشم‌اندازهای طبیعی زیبا ‏و معابد بزرگ، جاذبه زیادی برای مسافران فراهم می‌کند. در این شهر بازارهای محلی، معماری معبد‌ها و باغ‌های خیره‌کننده در کنار ‏کارگاه‌های هنری و رستوران‌های سنتی، فضایی آرام و دل‌نشین را برای سفر شما رقم میزند.‏ در طول سفر مجردی به اندونزی، می‌توانید در ساعت‌های روز به سواحل زیبای آنجا بروید یا در معابد محلی و مراکز دینی حضور پیدا کنید ‏و شب‌ها به بازارهای شلوغ و رستوران‌ها و بارهای محلی بروید و از زندگی شبانه پرانرژی جزیره بالی هم نهایت لذت را ببرید. اگر ‏به ماجراجویی علاقه دارید، می‌توانید به غارهای طبیعی، تپه‌ها و مناظر طبیعی دیدنی بالی هم سری بزنید.‏ علاوه بر اوبود، جزیره بالی به دلیل طبیعت منحصربه‌فردی که دارد، انواع فعالیت‌ها برای سفر مجردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. ‏شما همچنین می‌توانید در طول سفر خود از تماشای طبیعت، سرگرمی‌های آبی مانند سرفینگ و شنا، یا کوهنوردی در کوه‌های بالی لذت ببرید.‏

سفر مجردی_کاماپرس

سفر مجردی به سوئیس، امن ترین کشور دنیا

سوئیس، یک کشو کوهستانی با مناظر خیره‌کننده، طبیعت بکر، شهرهای تاریخی و مردمی خونگرم، است که می‌تواند مقصدی ایده آل برای سفر مجردی باشد. در این سرزمین شگفت‌انگیز، می‌توانید از تنهایی خود بسیار لذت ببرید، به ماجراجویی بپردازید و تجربیات منحصربه‌فردی داشته باشید. دلایل انتخاب سوئیس برای یک سفر مجردی زیاد است ازجمله مهم‌ترین آن‌ها امنیت در این کشور است. سوئیس به‌عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود و نرخ جرم و جنایت در آن، به‌شدت پایین است. طبیعت زیبای این کشور مجموعه‌ای از مناظر کوهستانی، با دریاچه‌های زلال، یخچال‌های طبیعی و جنگل‌های انبوه است که می‌تواند هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. در کشور سوئیس فعالیت‌های متنوعی می‌توانید داشته باشید مثلاً پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، اسکی، قایق‌سواری و پاراگلایدر ازجمله این تفریحات است. از طرف دیگر سیستم حمل‌ونقل عمومی در سوئیس، بسیار کارآمد و دقیق است و به‌راحتی می‌توانید به تمام نقاط کشور سفر کنید. فصل‌های بهار و تابستان (از ماه می تا سپتامبر)، بهترین زمان برای سفر به سوئیس است. البته این سفر نا حدودی گران است. پس بهتر است قبل از اقدام به سفر بودجه خود را به‌دقت برنامه‌ریزی کرده و از انتخاب هتل‌ها و رستوران‌های لوکس خودداری کنید. شما با انتخاب سوئیس به‌عنوان مقصد سفر مجردی می‌توانید از زیبایی‌های این سرزمین شگفت‌انگیز لذت ببرید و خاطرات فراموش‌نشدنی را برای خودتان بسازید.

سفر مجردی_کاماپرس

سفر مجردی به یونان شگفت انگیز

کشور یونان در کنار آثار باستانی و تاریخ کهن خود دارای مجموعه‌ای جزایر زیبا و شگفت‌انگیز هم هست و می‌تواند یک مقصد عالی برای توریست‌های مجرد و گذراندن تعطیلات باشد. امنیت سفر در این کشور از عوامل مهم جذب توریست به‌خصوص توریست‌های مجرد خانم است؛ بنابراین یونان را می‌توان بهترین کشور برای سفر مجردی مخصوص خانم‌ها به‌حساب آورد. جزایر یونان قطب گردشگری تابستانی برای تور اروپا هستند؛ برای مثال مقصد محبوب برای انگلیسی‌ها جزایر کارس و کرت در یونان است و جزیره‌ سانتورینی هم که اهمیت تاریخی دارد برای توریست‌ها جذابیت ویژه‌ای دارد. جزیره لوکس میکونوس و جزیره آرام و ساکت پاروس نیز برای گذراندن تعطیلات بسیار مناسب هستند.

سفر مجردی_کاماپرس

جزیره زیبای سانتورینی (Santorini) دارای سواحل تفرجگاهی زیبا و دارای امکانات رفاهی مناسب و امنیت بالایی است. برای سفر به این جزیره می‌توانید از تور یونان با کشتی کروز استفاده کنید. جزیره سانتورینی از بقایای فوران عظیم آتش‌فشانی در 3600 سال قبل است و در 200 کیلومتری جنوب شرقی خاک اصلی کشور یونان در دریای اﮋه واقع‌شده است. وجود خانه‌های سفید زیبا بر روی صخره‌های آتش‌فشانی مناظر زیبای طبیعی را ایجاد کرده که این منطقه را به قطب گردشگری در فصل تابستان تبدیل کرده است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز