ریماک در حال ساخت یک سوپر خودرو تک نفره برای فرمول 1

ریماک در حال ساخت یک سوپرخودرو تک‌نفره برای فرمول 1
ژیوار

ریماک قصد دارد سوپرخودرویی ویژه برای فرمول 1 با جایگاه نشیمن مرکزی تولید کند. مدیرعامل این شرکت، میت ریماک، این موضوع را هفته گذشته اعلام کرد و گفت: «تصمیم ما این است که نه‌تنها در خودروهای جاده‌ای بلکه در فرمول 1 هم به مرزهای جدیدی دست یابیم. بنابراین در حال ساخت خودرویی برای پیست هستیم؛ یک خودرو تک‌نفره که در اکثر پیست‌ها سریع‌تر از هر خودروی مسابقه‌ای خواهد بود. سریع‌تر از فرمول 1، سریع‌تر از لومان.»

این برند برجسته کروات که پیش‌تر فقط خودروهای برقی دونفره برای جاده‌ها ساخته بود، حالا با تولید این نوع خودرو تغییر بزرگی را به‌نمایش خواهد گذاشته. طبق اظهارات مدیرعامل ریماک اتاقک این خودرو کروک بسته است و براساس مدل نِوِرا (Nevera) ساخته نمی‌شود بلکه روی پلتفرم مجزا و منحصربه‌فرد خود قرار خواهد گرفت.

ریماک در حال ساخت یک سوپرخودرو تک‌نفره برای فرمول 1

ریماک در حال ساخت یک سوپرخودرو تک‌نفره برای فرمول 1

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید: 

ریماک وعده داده احتمالاً این خودرو را امسال رونمایی کرده و برای اولین رویدادهای سال آینده آن را روانه پیست‌ها خواهد کرد. مدیرعامل ریماک در پاسخ به پرسشی که آیا قصد دارید با این خودرو مسابقات خاصی راه‌اندازی کنید، گفت که ریماک ابتدا قصد دارد چند رکورد جدید ثبت کند. او ادعا کرده که خودرو جدیدش ایمنی دارد، ولی بقیه چیزها؟ دیگر هیچ قانونی وجود ندارد! این خودرو فراتر از قوانین فرمول 1 یا LMP خواهد بود.

خبر ساخت خودروی جدید ریماک تنها چندساعت پس از نمایش آخرین محصول این برند، Nevera R منتشر شد؛ نسخه‌ای متمرکزتر از تمام سوپرخودروهای تمام‌برقی با 2107 اسب‌بخار قدرت که گفته می‌شود صفر تا 60 کیلومتر را طی 1.74 ثانیه و حدوداً در 9 ثانیه یک کیلومتر را طی می‌کند. سرعت نهایی این خودرو 412 کیلومتر در ساعت است.

انتهای پیام

مرتبط با : ریماک
نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز