دلیل تعویق زمان لیست شدن داگز چیست؟

ژیوار

به تعویق افتادن زمان لیست شدن رمزارزهای بازی‌های تلگرامی، حالا دیگر اتفاق جدیدی نیست. تعویق‌های همستر کامبت و تپ سواپ و بعد هم پروژه‌های دیگر، باعث شده که کاربران با شنیدن این خبر چندان تعجب نکنند.

به گزارش کاماپرس، مدتی است که ارز دیجیتال داگز با گیم پلی بسیار ساده و شایعاتی پیرامون پشتیبانی مستقیم پاول دورف از آن، توانست به موفقیتی چشمگیر برسد و ۵۳ میلیون کاربر را جذب کند. حالا اما شایعات جدیدی منتشر شده که بعد از اتفاقات پیرامون همستر و شکست احتمالی آن، کمی نگران‌کننده است.

در این میان پروژه بازی داگز (Dogs) که اتفاقاً مدت زمان زیادی از معرفی شدن آن هم نمی‌گذرد، به تعویق افتاده و این کمی جامعه رمزارز را نگران کرده است.

بیشتر بخوانید:

در ابتدا قرار بود که این رمزارز در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) در صرافی‌های جهان لیست شود. اما روز قبل از تاریخ موعود، لیست شدن توکن DOGS را ۲۰ آگوست (۳۰ مرداد) اعلام کردند و دقایقی پیش پست دیگری منتشر شده که دوم شهریور را برای لیست شدن داگز اعلام کردند.

دریان سفر امید

کانال تلگرامی داگز پستی را منتشر کرد که ترجمه آن به قرار زیر است: «تا‌به‌این لحظه، ۶ میلیون کاربر درخواست واریز مستقیم توکن DOGS خود به صرافی‌ها و والت رسمی تلگرام را ثبت کرده‌اند. این مقدار درخواست در صنعت کریپتو و در مقایسه با سایر پروژه‌های عرضه توکن، بی‌سابقه و حیرت‌انگیز است. ازاین‌رو، تصمیم گرفتیم که گزینه‌های برداشت توکن را افزایش داده و زمان برداشت را هم کمی بیشتر کنیم، تا همه کاربران زمان کافی برای برداشت توکن خود را داشته باشند.»

بااین‌کار، تنها دقایقی بعد از لیست شدن Dogs در صرافی‌های معتبر جهان، می‌توانید آن را در بیت پین هم خرید و فروش کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز