اگر این دو رمز ارز را دارید همین الان بفروشید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پایبندی به دارایی‌ها و رمزارز های قدیمی بازار می‌تواند با ظهور نمونه‌های مشابه و بهتر، به ضرر شما به عنوان دارنده یک رمراز بینجامد. برای نمونه ممکن است که رمزارزهایی مانند AAVE و XRP با ظهور Pushd به عنوان رقیبی قدرتمند، جایگاه خود را از دست بدهند.

به گزارش کاماپرس، این پروسه تجدید یک مرحله محوری در دنیای رمزارزها است و بر تغییرات پویا بر اساس تجربیات کاربران و سرمایه‌گذاران تاکید دارد.

آینده نامشخص AAVE

AAVE  یکی از رمرزارزهای قدیمی و پیشگام در حوزه DeFi است. این رمزارز در روزهای اخیر بر سر یک دوراهی قرار گرفته است. این پلتفرم در زمینه ارائه وام‌های مختلف حوزه رمزارزها فعال است ولی موانع بسیاری باعث شده است که به رشد و توسعه مورد نظر نرسد. یکی از این موانع رقبای زیادی است که در زمینه DeFi فعالیت می‌کنند. از سوی دیگر نگرانی‌هایی در مورد مقیاس پذیری و پایداری بلند مدت بازدهی باعث نا امیدی برخی از سرمایه‌گذاران اصلی آن شده است.

AAVE باید بتواند بر این چالش‌ها غلبه کند و با نوآوری بتواند با بازار جدید سازگار شود. سرمایه‌گذاران به دنبال پروژه‌هایی هستند که ابزار مالی متنوع و انقلابی را به بازار معرفی می‌کنند و حاضرند که سرمایه خود را به این نوع از پروژه‌های جدید منتقل کنند. به همین دلیل وام‌دهی سنتی دیگر راهکار قابل توجهی نیست و AAVE نیز باید برای حفظ سرمایه‌گذاران به سمت راه‌حل‌های آینده‌نگرانه برود.

 

راز آسمان پایتخت

موانع پیش روی ریپل

ریپل یا XMR یکی از رمزارزهایی است که در سال‌های اخیر با موانع قانونی دست و پنجه نرم کرده و مدت زیادی را در دادگاه‌ها گذرانده است. حتی اگر این رمزارز قابلیت‌های بزرگی هم داشته باشد، بازهم دادگاه‌های بی پایان و نبرد با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، باعث کاهش جذابیت XMR در بین سرمایه‌گذاران شده است.

این درگیری‌های حقوقی باعث مبهم شدن آینده ریپل می‌شود و سرمایه‌گذاران حق دارند که نسبت به بازدهی سرمایه‌گذاری خود شک کنند. جامعه سرمایه‌گذاران ارز‌های دیجیتال به دنبال سرمایه‌گذاری امن و باثبات هستند و از دارایی‌های گرفتار در دادگاه‌ها خارج می‌شوند.

Pushd شروع یک دوره جدید

Pushd بازار آنلاین وب 3 است که برنامه‌های انقلابی را در حوزه تجارت الکترونیکی بازتعریف کرده است. آنچه که Pushd را از AAVE و XMR متفاوت می‌کند، رفع نواقص تجارت الکترونیک توسط این پروژه‌ است.

Pushd تا به حال 4 پیش فروش را با موفقیت پشت سر گذاشته و در مرحله پنجم پیش فروش قرار دارد. در پیش فروش پنجم قیمت 0.094 برای این توکن تعریف شده است. این توکن تمرکز برنامه‌های خود را روی امنیت قرار داده و از قفل نقدینگی به مدت 20 سال حمایت می‌کند. همین موضوع Pushd را به عنوان رمزارزی نوآور در حوزه بلاکچین به بازار معرفی می‌کند. این رمزارز مسیری را می‌رود که به عدم تمرکز و شفافیت می‌رسد.

آینده بازار ارزهای دیجیتال به پایبندی در رمزارزهای قدیمی خلاصه نمی‌شود. بلکه پلتفرم‌هایی که راه‌حل منطقی‌تری را ارائه می‌دهند آینده بازار را رقم خواهند زد. اگر سرمایه‌گذاران این روزها در حال مهاجرت از رمزارزهای سنتی و قدیمی به سمت رمزارزهای نوآور هستند، Pushd می‌تواند برای این افراد نشانه‌ای از عصر جدید بلاکچین و تولید ثروت در آن باشد.

منبع: https://blog.sarafi.io/sell-these-2-crypto-if-you-have-any/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز