رکوردشکنی خیره کننده ورلدکوین در بازار رمز ارزها

لست سکند

نرخ ورلدکوین بعد از رونمایی اوپن ای آی به بالاترین میزان ممکن رسید. این اتفاق در حالی رخ داده که قیمت بسیاری از آلت کوین‌ها به طور معقول پایین‌تر از بهترین قیمت‌های معاملاتی آن‌ها قرار دارد.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر قیمت ورلدکوین در محدوده 7.48 دلاری قرار دارد. ورلدکوین با حمایت یک روند صعودی پایدار طی یک شبانه روز اخیر توانسته تمام ضررهای قیمتی خود را جبران کرده و جهش 40 درصدی پیدا کند.

صرافی - کاماپرس

پذیرش ورلد کوین در شرایط کنونی

هم اکنون ورلدکوین با پذیرش بزرگی روبرو شده و به اوج جدیدی رسیده است. هم اکنون و با وجود اینکه نهادهای نظارت شدیدا روی پروژه ورلدکوین حساس شده‌اند، همچنان کاربر فعال روزانه در حال اضافه شدن به اکوسیستم این رمزارز هستند. در حال حاضر بالغ بر 1 میلیون کاربر روزانه به این پروژه ارتباط پیدا کرده‌اند.

وضعیت بازار ورلدکوین

رشد ورلدکوین از چند جهت قابل توجه است. هم اکنون حجم معاملات این رمزارز نیز رشد قابل توجهی داشته و در مرز 839 میلیون دلار قرار دارد. این نخستین بار است که حجم معاملات ورلدکوین این میزان افزایش داشته و بین 10 رمزارز برتر بازار قرار گرفته است.

راز آسمان پایتخت

پروژه ورلدکوین بنیه و پایه‌های محکمی دارد و همین مورد باعث رشد قابل توجه آن شده است. اما گذشته از این مورد، هیجان پیرامون اپن ای آی مربوط می‌شود. اخیرا اپن ای آی از یک ابزار تولید ویدیو از متن به نام سورا با قابلیت‌های پیشرفته نام برده که به نظر روی آینده ورلدکوین اثر دارد.

منبع: https://blog.sarafi.io/worldcoin-jumps-40-percent-to-hit-new-ath/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز