بهترین عطرهای زنانه مناسب پاییز کدام است؟

عطر-زنانه-برای-پاییز-کاماپرس
ژیوار

بهترین عطرهای زنانه باعث افزایش جسارت و اعتماد به نفس افراد می‌شود. مخصوصا استفاده از عطرهای سنگین در پاییز و فصل‌های سرد سال که معولا ماندگاری بیشتری هم دارد.

کاماپرس در این گزارش سعی دارد تا چند عطر محبوب زنانه برای فصل پاییز را معرفی کند.

اس‌ای‌ادو پرفیوم با رایحه شیرین

یکی از عطرهای قدیمی مخصوص پاییز که هنوز هم جای خود را روی میز آرایش خانم‌ها حفظ کرده، اس‌ای‌ادو پرفیوم است. رایحه‌ی شیرین این عطر با عطر لطیفی که بر جای می‌گذارد، به یک عطر مناسب برای مهمانی‌های مهم و رسمی فصل سرد تبدیل شده است. حتی با وجود عطرهای جدید، هنوز هم ای‌ای‌ادو پرفیوم بویی محبوب برای فصل پاییز به حساب می‌آید.

تام فورد عطر مخصوص مهمانی‌های مهم

یکی از عطرهای لوکس برای خانم‌های خاص پسند، تام فورد است. از زمان رونمایی در بازار تا الان که بیش از 15 سال می‌گذرد، طرف‌دارهای بسیاری را به خود جلب کرده. این عطر پاییزی به دلیل رایحه‌های خاص مثل وانیل، شکلات، ادویه و یاسی که در خود دارد، برای مهمانی و مراسم‌های رسمی بسیار کاربردی است.

اس‌آی‌پشن؛ عطری برای خانم‌های شیک

یکی دیگر از عطرهای خاص پاییزی که حتی در سال 2017، به عنوان عطر پاییز سال شناخته شد، اس‌آی‌پشن است. رایحه‌ی گرم وانیل با گل رز و بنفشه ترکیب لوکس و آرامبخشی را ایجاد می‌کند که احتمالا همه دوست داشته باشند نام این عطر را بدانند. بنابراین عطر اس‌آی‌پشن روی میز آرایش تمام خانم‌های شیک باید دیده شود.

دریان سفر امید

عطر-پاییزی-برای-زنان-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

رد بوی همیشگی با تام فورد متالیک

عطر تام فورد متالیک، همیشه یک انتخاب عالی در روزهای سرد پاییز و زمستان خواهد بود. این عطر هم مانند بسیاری دیگر از عطرهای پاییزی رایحه‌ای از وانیل را در خود جای داده است. تام فورد متالیک با رد بویی که دارد تا ساعت‌ها می‌تواند فضایی که شما در آن حضور دارید را خوش بو نگه دارد.

کارولینا هررا گود گرل یک عطر خاص آمریکایی

بیش از 8 سال است که عطر کارولینا هررا گود گرل در بازار عرضه شده است. در همین زمان اندک هم بسیاری از خانم‌ها در سراسر جهان شیفته‌ی این عطر آمریکایی شدند. رایحه‌ی شکلات تلخ، این عطر را مناسب استفاده در پاییز کرده است. ماندگاری این عطر باعث تقویت بوی آن بر روی لباس شما خواهد شد که این موضوع به طرفدارهای کارولینا هررا گود گرل اضافه کرده است.

انتخاب خانم‌های خاص پسند؛ ورساچه دیلن بلو زنانه

شاید بتوان گفت عطر ورساچه دیلن بلو زنانه، در این هفت سالی که از تولیدش می‌گذرد، هر روز مخاطب بیشتری پیدا می‌کند. این عطر ایتالیایی با رایحه میوه‌های خاص مثل هلو و چوب و گل زر کاملا مناسب فصل پاییز است. بنابراین خانم‌های خاص پسند از این عطر برای قرارهای مهم و مهمانی‌های رسمی استفاده می‌کنند.

لانکوم یک عطر شرقی

یک عطر با رایحه شرقی که از سال 2018 تا الان در لیست بهترین عطرهای پاییزی قرار گرفته است. لانکوم با رایحه‌ی وانیل، چوب، جوز و حتی گلابی که دارد به عطر کاملا خاص برای فصل سرما تبدیل شده. این عطر ساعت‌ها به دلیل رایحه‌ای که به جا می‌گذارد، فضای داخلی هر کجا را دلنشین می‌کند. این عطر پاییزی، سلیقه‌ی همه خانم‌هایی است که خاص پسند هستند.

لانکوم ایدول از دل مهد عطر دنیا

عطر دیگری که مناسب روزهای سرد پاییز و زمستان خواهد بود، لانکوم ایدول، یک عطر خاص از مهد عطر دنیا، یعنی فرانسه است. شاید به شش سال هم نرسیده که این عطر به بازار راه یافته ولی در همین مدت جایگاه خود را در سبد خرید خانم‌ها پیدا کرده است. لانکوم ایدول بین خانم‌های جوان محبوبیت خاصی دارد که مناسب قرارهای عاشقانه هم خواهد بود.

عطری برای زنان و مردان؛ گوچی

عطری ایتالیایی که نامش را همه می‌شناسند و همیشه بین خانم‌ها و حتی آقایان محبوبیت خاص خود را دارد گوچی است. این عطر پاییزی با رایحه بادام، چوب و وانیل، بویی خاصی را ایجاد می‌کند. این عطر زنانه و مردانه به دلیل رد بو و اثر گذاری که دارد، باعث آرامشبخشی در فضا هم می‌شود. گوچی از سال 2019 تا الان که در بازار عرضه شده، محبوبیت مخصوص به خود را در سراسر دنیا ایجاد کرده است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فروشگاه سفیر
نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز