آشنایی با شرایط و خدمات هتل تایتانیک سیتی تکسیم در استانبول

ژیوار

هتل تایتانیک سیتی تکسیم (Titanic City Taksim) یکی از هتل‌های 4 ستاره استانبول است که در فاصله‌ای 5 دقیقه‌ای از میدان تکسیم قرار دارد. این هتل با دکوراسیونی مدرن و فضایی شیک و تمیز از میهمانان خود میزبانی می‌کند و خدمات 24 ساعته کاملی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش شرایط و خدمات هتل تایتانیک سیتی تکسیم را بررسی می‌کند.

امکانات هتل تایتانیک سیتی تکسیم

این هتل از نظر ایمنی بسیار کامل است و در آن هشدارهای امنیتی و دوربین‌های مداربسته در فضاهای عمومی، قرار دارند. اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، خدمات نگهداری بار و چمدان، خدمات خشکشویی و نظافت روزانه اتاق‌ها، استفاده از تلویزیون، ماهواره و تلفن از جمله امکانات این هتل هستند. علاوه بر آن، در هتل تایتانیک سیتی تکسیم می‌توان از خدماتی مانند مرکز تناسب اندام، ماساژ، امکانات اسپا، سونا بخار، جکوزی و استخر سرپوشیده نیز استفاده کرد.

این هتل اتاق سیگار، اتاق سیگار ممنوع و خدمات بیدار باش نیز دارد و در آن اتاق جلسه و امکانات فکس و کپی هم برای مسافرت‌های کاری ارائه می‌شود. این مجموعه اغلب غذاهای ترکی و بین المللی را در رستوران‌های خود سرو می‌کند و منظره اتاق‌های آن رو به شهر است. در این هتل بدون پارکینگ، امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد و در آن 202 اتاق متنوع در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد.

در مورد کنسل کردن اتاق در این هتل، شرایط به نوع رزرو اتاق بستگی دارد. به هر صورت توصیه می‌شود تا قبل از رزرو، مسافران از انتخاب خود مطمئن باشند تا مجبور به تغییر گزینه نشوند.

دریان سفر امید

دسترسی هتل تایتانیک سیتی تکسیم در استانبول

این هتل فاصله اندکی تا بسیاری از جاذبه‌های دیدنی و مراکز خرید دارد و با قرار گرفتن در میدان تکسیم، مسیر آن برای رسیدن به مناطق گردشگری دورتر نیز آسان است. از جمله مراکزی که به این هتل نزدیک هستند باید به برج گالاتا، برج ساعت دلماباغچه، موزه توپکایی و مراکز خرید معروف در خیابان استقلال اشاره کرد.

انواع اتاق‌های هتل تایتانیک سیتی تکسیم

در این هتل، اتاق‌های استاندارد دبل یا تویین اغلب با مساحت 25 متر مربعی ارائه می‌شوند و اتاق‌های دو نفره بزرگ‌تر با تخت دبل، حدود 36 متر مربع مساحت دارند. همچنین اتاق‌های دبل روم که از دو فضا تشکیل می‌شوند با مساحت 33 متر مربعی برای 3 بزرگسال در نظر گرفته شده‌اند. اتاق‌های بزرگ‌تر که برای 4 فرد بزرگسال مناسب هستند، با مساحت 48 متر مربعی، یک تخت دبل با دو تخت سینگل دارند.

همچنین اندازه سوئیت‌هایی که به عنوان اتاق خانوادگی معرفی می‌شوند 28 متر مربع است و برای 4 بزرگسال مناسب هستند. این اتاق‌ها با دو تخت دبل، اندازه کوچک‌تری داشته و قیمت مناسب‌تری را ارائه می‌دهند. حداکثر ظرفیت اتاق‌های این هتل برای 6 نفر است که می‌توانند در سوئیت‌های 4 تخته بزرگ اقامت داشته باشند و تخت اضافی بگیرند.

خدمات اتاق‌های هتل تایتانیک سیتی تکسیم

در اتاق‌های این مجموعه به طور استاندارد، امکاناتی مانند سرویس بهداشتی فرنگی، وای فای رایگان، یخچال یا مینی بار، تهویه مطبوع، آشپزخانه کوچک، چای ساز و یا قهوه ساز، سشوار ارائه می‌شوند و امکان دسترسی به کل واحد با ویلچر وجود دارد. همچنین این اتاق‌ها عایق صوتی مناسبی دارند و در آن‌ها میز آرایش و آینه، میز مطالعه، حمام اختصاصی و تلفن نیز قرار دارد.

قوانین هتل تایتانیک سیتی تکسیم در مورد کودکان

در این هتل کودکان در هر سنی اجازه ورود دارند و در صورتی که کمتر از 2 سال سن داشته باشند امکان درخواست گهواره رایگان نیز فراهم شده است. همچنین کودکان 3 تا 6 سال می‌توانند تخت اضافه داشته باشند. حداکثر میزان درخواست تخت و گهواره به ظرفیت اتاق بستگی دارد و در زمان‌هایی که تمام گهواره‌ها و تخت‌های اضافه استفاده شده باشند، امکان دارد که مسافران نتوانند از این قابلیت بهره ببرند.

رزرو هتل در استانبول با «بیسان گشت»

مجموعه «بیسان گشت» همه روزه گردشگران زیادی را در تورهای داخلی و خارجی همراهی می‌کند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این آژانس، امکان رزرو انواع هتل‌های محبوب و باکیفیت در شهرهای مختلف، بخصوص استانبول است. این هتل‌ها با ترانسفر فرودگاهی و تور لیدر زبان فارسی در اختیار مسافران قرار می‌گیرند و بهترین قیمت‌ها را دارند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل در «بیسان گشت» می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز