5 لپ‌ تاپ‌ گیمینگ برتر 2024 را بشناسید

لپ‌تاپ/ کاماپرس
ژیوار

فهرست بهترین لپ‌ تاپ‌ های گیمینگ هرلحظه در حال تغییر و بروزرسانی است؛ در تازه‌ترین بروزرسانی انجام شده، لپ‌تاپ‌های گیمینگ به نقطه‌ای رسیده‌اند که علاوه بر قدرت پردازش بالا، بتوانند قابل حمل نیز باشند.

به گزارش کاماپرس، در این گزارش سعی کرده‌ایم، با توجه به آخرین محصولاتی که در بازار عرضه شده‌اند، ۵ مدل از لپ‌تاپ‌های پرچمدار گیمینگ را معرفی کنیم:

Lenovo Legion Pro 7i (Gen8)

لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Legion Pro در رتبه نخست فهرست ما ایستاده است؛ این لپ‌تاپ، یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ از میان تمام دستگاه‌های جدیدی است که آزمایش شده‌اند. این لپ‌تاپ همچنین بهترین نوت بوک 16 اینچی است و از بهترین صفحه نمایش‌هایی که در لپ تاپ‌های مدرن دید‌ه‌ایم، بهره می‌برد.

سری لیجن لنوو به دلیل دارا بودن محصولاتی با عملکرد گیمینگ روان، نمایشگر باکیفیت و طراحی زیبا همواره مورد توجه کاربران بوده است. حال لپ تاپ Legion Pro 7i Gen 8 با تمرکز بر هوش مصنوعی برای گیمینگ به میدان آمده و قصد دارد گرافیک و عملکرد را از این طریق بهبود بخشد.

لنوو لپ تاپ Legion Pro 7i Gen 8 را با طراحی دارای نورپردازی RGB عرضه کرده و برای آن از طراحی سیستم خنک کننده Legion ColdFront 5.0 استفاده کرده است. این محصول از آلومینیوم بازیافتی تولید شده تا با محیط زیست نیز سازگاری بیشتری داشته باشد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

این لپ‌تاپ در بازارهای جهانی ۳ هزار و ۱۲۷ دلار قیمت خورده است.

لپ تاپ/ کاماپرس

Gigabyte G6X (2024)

لپ تاپ Gigabyte یکی از مقرون به صرفه ترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ را در سراسر جهان تولید کرده است. این لپ‌تاپ ترکیبی عالی از ارزشمندی و بازی برای CPU نسل سیزدهم و RTX 4060 است. این لپ‌تاپ در بازارهای جهانی، هزار و ۱۴۹ دلار قیمت خورده است.

لپ‌تاپ/ کاماپرس

لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15

Blade 15 جام مقدس لپ‌تاپ‌های بازی است. زیبایی شناسی مک بوک و توانایی‌های دسکتاپ را با یکدیگر دارد. این لپ‌تاپ محصولی دوست داشتنی از آلومینیوم مشکی با سخت افزارهای بازی بسیار قدرتمندی است که در داخل آنها قرار گرفته شده است. این لپ‌تاپ در بازارهای جهانی ۳ هزار و ۹۹ دلار قیمت خورده است.

لپ‌تاپ/ کاماپرس

Asus ROG Zephyrus G14

اگر یک دستگاه 15 اینچی برای شما خیلی بزرگ است، لپ تاپ گیمینگ G14 مناسب شماست. این یک دستگاه کوچک دوست‌داشتنی با صفحه نمایش فوق‌العاده و تعداد زیادی پورت است. طراحی جدید آن برای سال 2024 نیز، این لپ‌تاپ را در دسته زیباترین‌ها قرار داده است. این لپ‌تاپ گیمینگ ۲ هزار ۲۹ دلار قیمت دارد.

لپ‌تاپ/ کاماپرس

لپ تاپ گیمینگ (Gigabyte Aorus 17X (2024

گیگابایت یک دستگاه 17 اینچی زیبا را ارائه کرده است که مشخصات فوق‌العاده‌ای دارد، صفحه‌نمایش آن دلنشین است و عمر باتری آن به نسبت بالا است. این لپ تاپ ۲ هزار و ۶۹۹ دلار قیمت دارد.

لپ‌تاپ/ کاماپرس

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز