آژانس دیما مجری برنامه همکاری در فروش خانومی شد

ژیوار

آژانس بازاریابی مبتنی بر دیجیتال دیما، به عنوان مجموعه‌ای فعال در زمینه همکاری در فروش (Affiliate Marketing)، از توسعه همکاری خود با خانومی، یکی از فروشگاه‌های آنلاین در زمینه‌ فروش محصولات آرایشی و بهداشتی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، همکاری در فروش که به آن افیلیت مارکتینگ نیز گفته می‌شود، مدلی در بازاریابی است که در آن، صاحبان کسب‌وکار با افراد یا رسانه‌هایی به نام ناشر همکاری می‌کنند تا محصولات یا خدمات خود را به مشتریان نهایی معرفی و به فروش برسانند.

بیشتر بخوانید:

در این مدل، ناشران در ازای معرفی و فروش محصولات به ازای هر تراکنش انجام شده، کمیسیون دریافت می‌کنند. این همکاری مزایایی برای هر دو طرف دارد. صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند با استفاده از شبکه گسترده ناشران، به طیف وسیع‌تری از مخاطبان دست پیدا کنند و فروش خود را افزایش دهند. ناشران نیز می‌توانند با معرفی محصولات باکیفیت به مخاطبان خود، به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند.

همکاری در فروش، مدلی انعطاف‌پذیر و کم‌ریسک است که می‌تواند برای کسب‌و‌کارهای مختلف، به‌ویژه فروشگاه‌های آنلاین مفید باشد.

دریان سفر امید

روابط عمومی دیما، پیرو این همکاری و فعالیت‌های این مجموعه عنوان می‌کند: دیما با ارائه‌ راهکارهای بازاریابی، هزینه‌ها و ریسک‌های تبلیغات برند‌ها را کاهش داده و تجربه‌ بهتری از بازاریابی و همکاری با آژانس‌ها را ارائه می‌دهد. در همین راستا یکی از خدمات این آژانس، پلتفرم جامع همکاری در فروش است که با حضور فروشگاه‌های آنلاین و بیش از ۳۰۰۰ ناشر (صاحب رسانه) امکان پیاده‌سازی برنامه‌ی همکاری در فروش را فراهم کرده است. دیما افیلیت به عنوان مجری برنامه همکاری در فروش فروشگاه آرایشی و بهداشتی خانومی، فرصتی بی‌نظیر برای ناشران و صاحبان رسانه فراهم می‌کند تا با معرفی محصولات خانومی به مخاطبان خود، به درآمد قابل‌توجهی دست پیدا کنند.

هاتف کوزه‌چی، مدیر بازاریابی دیجیتال خانومی در مورد این همکاری گفت: «همکاری خانومی و دیما یک همکاری لذت‌بخش و حرفه‌ایست که بر اساس خروجی و KPI‌های مارکتینگ انجام می‌شود. افیلیت دیما بدون ریسک و با خروجی خوب می‌تواند به رشد کسب‌و‌کارها کمک کند.»

فرصت عالی برای ناشرین و صاحبان رسانه

الهام نظری معاون بازاریابی و توسعه بازار دیما، همکاری دیماافیلیت و خانومی را به عنوان یک فرصت عالی برای ناشرین و صاحبان رسانه معرفی کرده و بیان می‌کند که این همکاری از جنبه‌های زیادی می‌تواند به ناشرین برای کسب درآمد بیشتر و افزایش ترافیک آن‌ها کمک کند.

او همچنین برخی از مزایای همکاری با فروشگاه خانومی در پلتفرم دیما افیلیت را اینگونه برمی‌شمارد:

دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات:

خانومی با ارائه هزاران محصول آرایشی و بهداشتی از بیش از ۲۵۰ برندهای معتبر داخلی و خارجی، طیف وسیعی از محصولات را برای معرفی به مخاطبان ارائه می‌دهد.

پورسانت مناسب:

ناشران با مشارکت در این همکاری به ازای هر فروش می‌توانند پورسانت مناسب دریافت کرده و درآمد مناسبی داشته باشند.

پنل پیشرفته:

پنل دیما افیلیت فرآیند‌ها را از ثبت‌نام تا همکاری در فروش به ساده‌ترین روش ممکن برای ناشران مدیریت می‌کند.

گزارش دقیق:

دیما از طریق پنل دیما افیلیت به ناشران گزارشات کاملی از عملکردشان ارائه می‌دهد تا بتواند به طور دقیق از میزان فروش و درآمد خود آگاهی داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : خانومی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز