فیتامین نیم میلیون نفره شد

ژیوار

بر اساس اعلام روابط عمومی فیتامین، تعداد افرادی که از خدمات این اپلیکیشن ورزشی استفاده می‌کنند به نیم میلیون نفر رسیده و استان‌های تهران، خوزستان و اصفهان بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده است.

به گزارش کاماپرس، فیتامین به عنوان اپلیکیشن جامع تناسب اندام، فعالیت خود را از سال 1396 با شعار ” ورزش در هر مکان و هر زمان” آغاز کرده است. این اپلیکیشن با ارائه برنامه‌های ورزشی و غذایی شخصی‌سازی شده، کاربران را در مسیر رسیدن به اندام ایده‌آل خود همراهی می‌کند.

بیشتر بدانید:

فیتامین به عنوان یک اپلیکیشن جامع تناسب اندام و با رویکرد ایجاد باشگاهی به وسعت ایران، تلاش کرده تا با ارائه‌ی خدمات متنوع به کاربران، تجربه‌ا‌ی تازه‌ از ورزش و تناسب اندام ایجاد نماید.

در این اپ ورزشی با مشاوره رایگان علاوه بر برنامه‌های رژیم غذایی، برنامه‌های ورزشی نیز در سه دسته جامع برای کاهش وزن، افزایش وزن و بدنسازی بر اساس ویژگی‌های جسمانی، هدف و شرایط کاربران طراحی و ارائه می‌شود.

دریان سفر امید

مربی‌های فیتامین ماهانه حداقل دو بار با کاربر تماس می‌گیرند و وضعیت آن‌ها را جویا می‌شوند، ضمن اینکه تمامی حرکات ورزشی با توضیحات و ویدئوهای آموزشی همراه است.

فیتامین با هدف ارائه برنامه‌های ورزشی متناسب با هر کاربر، یک تیم پشتیبانی متخصص در زمینه‌های تربیت بدنی، روانشناسی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، آسیب‌شناسی ورزشی و تغذیه ورزشی را گردهم آورده است.‍

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز