هرآنچه باید درباره تناسب اندام با فیتامین بدانید

فیتامین-کاماپرس

ایده اولیه سایت فیتامین زمانی آغاز شد که حجم سئوالات کاربران مجموعه دکتر کرمانی، در مورد ورزش و لاغری افزایش یافت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

تیم دکتر کرمانی دریافتند که کاربران نیاز شدیدی به وجود یک برنامه ورزشی در کنار برنامه غذایی دارند. در سال ۱۳۹۵ فیتامین به عنوان همکار رسمی دکتر کرمانی با هدف بالا بردن سطح سلامت و تناسب اندام کاربران کار خود را آغاز کرد.

کاماپرس در ادامه به معرفی اپلیکیشن فیتامین و خدمات آن می‌پردازد؛

فیتامین به در نظر گرفتن مشغله کاری و فکری افراد جامعه و فرصت محدودی که برای رفتن به باشگاه و انجام فعالیت‌های ورزشی دارند، به کاربران کمک می‌کند تا به تناسب اندام برسند.

آریاک سفر

فیتامین به هر یک از کاربران، برنامه ورزشی و غذایی متناسب با شرایط وی، ارائه می‌دهد. کاربران به صورت آنلاین برنامه غذایی و ورزشی مخصوص به خود را با توجه به سن، قد، وزن وضعیت استرس و فیزیولوژی دریافت می‌کنند.

فیتامین-کاماپرس

برنامه‌‌های ورزشی و غذایی این اپلیکیشن به نحوی طراحی می‌شوند که بدن کاربران دچار کمبود آب، ویتامین و املاح معدنی نشود. در قسمت بانکِ حرکات بدنسازی این اپلیکیشن تمامی تمرینات بدنسازی و حرکات ورزشی به صورت ویدیو به کاربران ارائه می‌شود و روش صحیح انجام هر فعالیت آموزش داده شده است. در قسمت تمرین و ورزش، تمرینات بدنسازی ویژه اعضای مختلف بدن توضیح داده شده است. در قسمت تغذیه، به میزان کالری، چربی، قند، زمان و نحوه طبخ و تناول انواع ماده‌های غذایی اشاره شده است.

فیتامین علاوه بر برنامه‌های غذایی و ورزشی اختصاصی، یک مجله آنلاین حاوی معرفی حرکات ورزشی، بررسی مواد غذایی و شیوه‌های پیشگیری از بیماری‌ها نیر منتشر می‌کند.

در فیتامین هر کاربر زیر نظر گروهی از متخصصان برنامه خود را پیش می‌برد.

فیتامین دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت است.

کاربران می‌توانند با روش‌های گوناگونی از جمله ارسال پیام متنی صوتی و تصویری در اینستاگرام، تلگرام و ایمیل با کارشناسان فیتامین ارتباط برقرار کنند. کاربران می‌توانند برای دریافت این اپلیکیشن به سایت فیتامین مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فیتامین
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز