در سفر به استرالیا از کدام جزایر دیدن کنیم؟

ژیوار

سفر به استرالیا می‌تواند تجربه‌ای هیجان انگیز و متفاوت باشد. این سرزمین عجیب بیش از 8000 جزیره را در خود جای داده که همین موضوع می‌تواند آن را به مکانی برای ماجراجویی‌های مختلف تبدیل کند. مساحت این جزایر با هم متفاوت است؛ به طوری که برخی بسیار بزرگ یا بسیار کوچک هستند؛ با این حال، این جزایر از مهم‌ترین جاهای دیدنی استرالیا بوده و طرفداران زیادی دارند.

کاماپرس در این گزارش پنج جزیره مهم که در سفر به استرالیا باید از آن‌ها دیدن کرد را معرفی و هر یک را به طور جداگانه بررسی کرده است.

جزیره برونی

یکی از جزایر مهمی که در سفر به استرالیا باید از آن دیدن کرد، جزیره برونی (Bruny Island) نام دارد. این جزیره در بخش جنوب شرقی تاسمانیا واقع شده و دارای دو بخش شمالی و جنوبی است که از طریق یک گلوگاه خاکی طولانی و باریک با یکدیگر در ارتباط هستند.

در امتداد این مسیر زیبا پلکانی قرار گرفته که 279 پله دارد و با گذر از آن می‌توان به بخش یادبود مربوط به ساکنان اصلی جزیره برونی رسید. در این فضا چشم‌اندازی فوق‌العاده از طبیعت استرالیا پیش روی علاقه‌مندان قرار دارد و می‌توانند منظره‌ای پانورامیک از آب‌ها و جزایر استرالیا را ببینند.

دریان سفر امید

جزیره مغناطیسی

جزیره مغناطیسی (Magnetic Island) که در شمال شرقی ایالت کویینزلند قرار گرفته، وسعتی در حدود 52 کیلومتر مربع دارد و بیش از 20 هزار نفر در آن زندگی می‌کنند. این جزیره زیبا حیات وحش فوق العاده‌ای دارد و در آن می‌توان کوآلاهای وحشی و کانگوروهای زیبا را از نزدیک دید. البته این حیوانات در بخش مربوط به پارک ملی جزیره زندگی می‌کنند که بیش از نیمی از خاک جزیره را در بر می‌گیرد.

از دیگر ویژگی‌های مهم این جزیره صخره‌های مرجانی آن هستند که در اطراف آن غواصان زیادی را می‌توان پیدا کرد. علاوه بر آن، ماهیگیری نیز از شغل‌های مهم این جزیره به حساب می‌آید. بیش از 20 ساحل متنوع در جزیره مغناطیسی وجود دارد که هر یک از آن‌ها برای آفتاب گرفتن و استراحت، انتخاب مناسبی هستند.

جزیره روتنست

جاذبه معروف دیگری که در سفر به استرالیا می‌توان از آن بازدید کرد، جزیره‌ای به نام روتنست (Rottnest Island) است. در این جزیره حیواناتی به نام کوئوکا زندگی می‌کنند که باعث معروف شدن آن شده‌اند. 10 هزار کوئوکا در این منطقه وجود دارد که همین موضوع می‌تواند آن را به گزینه‌ای اعجاب انگیز برای گردشگران تبدیل کند.

تنها وسایل نقلیه دولتی امکان رفت و آمد در جزیره روتنست دارند و بقیه افراد باید با دوچرخه در آن رفت و آمد کنند. تورهای گشت‌وگذار این جزیره اغلب سه ساعت زمان می‌برد و مسافران علاقه زیادی به شنا کردن، غواصی و ماهیگیری در این منطقه دارند.

جزیره لرد هو

در سفر به استرالیا می‌توان جزایری را دید که تا سال‌ها به صورت کشف نشده باقی مانده بودند. از جمله این جزایر، لرد هو (Lord Howe Island) است که در سال 1833 کشف شده و در بین استرالیا و نیوزیلند قرار دارد. این جزیره که پیشرفت زیادی داشته و امکاناتی مدرن را در اختیار علاقه­مندان قرار می‌دهد، تنها گنجایش 400 گردشگر را دارد و هر بار تنها این تعداد از افراد می‌توانند از آن بازدید کنند.

آب‌های سواحل جزیره لرد هو بسیار شفاف و کریستالی بوده و امکان شنا و غواصی نیز در آن فراهم است. همچنین انواع پرنده‌های زیبا در اطراف این جزیره زندگی می‌کنند و علاقه­‌مندان می‌توانند آشیانه این پرندگان را ببینند.

جزیره تاسمانیا

تاسمانیا به عنوان بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین جزیره استرالیا اهمیت زیادی در این سرزمین دارد و بیش از 500 هزار نفر در آن زندگی می‌کنند. این جزیره زیبا و دوست داشتنی معماری خاص خود را داشته و در آن سواحل سفید و جنگل‌های سرسبز زیادی وجود دارد.

علاوه بر جاذبه‌های طبیعی زیاد، در جزیره تاسمانیا امکان بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی نیز فراهم شده که این مسئله قدمت حضور تمدن در منطقه را نشان می‌دهد. در این جزیره 19 پارک ملی قرار گرفته و بسیاری از موجودات و گیاهان خاص و کمیاب در آن زندگی می‌کنند.

سفر به استرالیا با «طاهاگشت»

طاهاگشت، مجموعه‌ای فعال در زمینه عرضه انواع تورهای گردشگری خارجی و داخلی است که همه ساله گردشگران زیادی را به مقصد خود در سراسر جهان می‌رساند. این آژانس مسافرتی امکانات دیگری مانند رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما نیز ارائه و در مقابل خدمات باکیفیتش، بهترین قیمت بازار را نیز پیشنهاد می‌دهد.

تور استرالیا یکی از تورهای محبوب طاهاگشت است که گردشگران برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط آن می‌توانند به وبسایت www.tahagasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : طاهاگشت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز