با 3 میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

خرید-خانه-3میلیاردی-تهران-کاماپرس
ژیوار

قیمت خانه آنقدر افسار گسیخته بالا رفته که با مبالغ 2 الی 3 میلیارد می‌توان در مناطقی خاصی از شهر تهران، خانه‌های نقلی یک یا نهایت دو اتاق خوابی خرید. البته همین هم علاوه بر امکان اسکان، یک سرمایه گذاری مطمئن به حساب می‌آید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت‌های منتشرکننده آگهی مسکن بررسی می‌کند که با 3 میلیارد تومان کجای تهران می‌توان خانه خرید.

خانه 70 متری در جیحون 3 میلیارد و 550 میلیون

در منطقه جیحون تهران خانه‌ای با دو اتاق خواب و 70 متر بنا برای فروش آگهی شده که مناسب خانواده‌های تک فرزند یا کم جمعیت خواهد بود. این خانه در سال 94 ساخته شده و از طبقه دوم از چهارم یک ساختمان مسکونی قرار دارد. از امکانات این خانه می‌توان به آسانسور، پارکینگ و انباری آن اشاره کرد. داخل خانه کامل و دارای طراحی مدرن به همراه کفپوش سرامیک و کابینت‌های ام‌دی‌اف است. قیمت کل این خانه 3 میلیارد و 550 میلیون تومان خواهد بود.

2 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت آپارتمان 42 متری در شمشیری

قیمت آپارتمان 42 متری در نزدیکی منطقه شمشیری با یک اتاق خواب که در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه واقع شده، 2 میلیارد و 600 میلیون تومان است. این ساختمان دارای آسانسور و انباری بوده، اما پارکینگ ندارد. بنابراین برای افراد بدون ماشین، مناسب‌تر است.

خانه-3میلیاردی-تهران-کاماپرس

دریان سفر امید

45 متر خانه در ویلاشهر، 2 میلیارد و 900 میلیون

منطقه ویلاشهر، شهرکی در کنار آزاد راه تهران و کرج است. خانه‌ای 45 متری در این شهرک با بازسازی کامل به فروش می‌رسد. این واحد نقلی یک خواب در طبقه دوم از چهارم یک آپارتمان قرار دارد. با توجه به اینکه اینجا فاقد آسانسور و انباری است، برای سالمندان و افرادی که به سختی با پله رفت و آمد می‌کنند مناسب نیست. چنین خانه‌ای 2 میلیارد و 900 میلیون تومان برای فروش آگهی شده است.

قیمت آپارتمان 52 متری در بریانک؛ 2 میلیارد و 950 میلیون تومان

در محله بریانک، هم خانه‌های تک واحدی و جمع و جور با حدود قیمت 3 میلیارد پیدا می‌شود. به طور مثال واحدی 52 متری با یک اتاق خواب در طبقه آخر یک ساختمان 4 طبقه در سایت‌های فروش خانه، آگهی شده است. این خانه دارای آسانسور، پارکینگ و انباری با قیمت 2 میلیارد و 950 میلیون به فروش می‌رسد.

52 متر خانه در دامپزشکی؛ 3 میلیارد و 400 میلیون

خانه‌ای 52 متری با یک اتاق خواب در منطقه دامپزشکی تهران فروخته می‌شود. با وجودی که این خانه در طبقه دوم ساختمانی چهار طبقه قرار دارد، اما فاقد آسانسور، پارکینگ و حتی انباری است.  با توجه به امکانات، این خانه بیشتر مناسب سرمایه گذاری بلند مدت خواهد بود. با مبلغ 3 میلیارد و 400 می‌توان صاحب این خانه شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 70 متری در فلاح ؛ 3 میلیارد و 90 میلیون تومان

در منطقه فلاح خانه‌ای 70 متر با دو اتاق خواب در همکف یک ساختمان چهار طبقه برای فروش آگهی شده است. این ساختمان در کوچه‌ای آرام با همسایگان قابل اعتماد قرار دارد. از امکانات چنین خانه‌ای می‌توان به انباری و پارکینگ آن اشاره کرد. ارزش این واحد مسکونی 3 میلیارد و 90 میلیون تومان خواهد بود.

49 متر خانه در محله سبلان؛ 2 میلیارد و 730 میلیون

دقیقا نزدیک به متروی سبلان یک خانه 49 متری با یک اتاق خواب برای فروش در سایت‌های خرید و فروش خانه آگهی شده است. این خانه‌ی خوش ساخت با نور گیر بسیار زیاد، آسانسور و پارکینگ ندارد ولی دارای انباری است. این خانه را می‌توان با 2 میلیارد و 730 میلیون تومان تهیه کرد.

قیمت آپارتمان 40 متری در نزدیکی خاوران؛ 2 میلیارد و 500

نزدیک به محله خاوران و ایستگاه چهل تن دولاب، خانه‌ای 40 متری با یک اتاق خواب در طبقه آخر یک ساختمان که در کوچه بن بست قرار دارد به فروش می‌رسد. این واحد ده سال ساخت، فاقد آسانسور، پارکینگ و انباری است. بنابراین شاید برای یک خانواده بچه دار و دارای سالمند مناسب نباشد. قیمت کل این واحد برای فروش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز