قیمت خرید آپارتمان 70 متری در هشتگرد زیر 2 میلیارد تومان

خرید-خانه-در-هشتگرد
ژیوار

هشتگرد در ابتدا بیشتر محل سکونت افرادی بود که در کارخانجات و کارگاه‌های صنعتی این منطقه فعالیت می‌کردند، با این حال چند سالی است که با تغییرات اقتصادی و اجتماعی و همچنین ایجاد امکانات و دسترسی مطلوب، هم اکنون بسیاری از خانواده‌ها برای زندگی به این منطقه کوچ کرده‌اند. جدا از آن به دلیل قیمت معقول‌تر خانه نسبت به شهر تهران برخی با هدف سرمایه‌گذاری، در هشتگرد خانه خریداری می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش قیمت آپارتمان 70 متری در هشتگرد را مورد بررسی قرار داه است.

خرید خانه 80 متری در هشتگرد

اختلاف قیمت‌ خانه‌های این منطقه، باعث تفاوت‌های جزئی در خرید می‌شود. مثلا با حدود یک میلیارد می‌توان خانه‌هایی با دو اتاق خواب خرید. در حال حاضر خانه‌ حدود 80 متری که در طبقه چهارم از یک ساختمان قرار دارد و دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است، برای فروش آگهی شده است. طبق اطلاعات آگهی، با یک میلیارد و 145 میلیون تومان می‌توان صاحب این خانه شد.

خانه‌ی 78 متری بدون پارکینگ در هشتگرد

در همین شهرجدید خانه‌ 78 متری با دو اتاق خواب و نورگیر بسیار زیاد برای فروش آگهی شده است. این خانه با وجود دسترسی محلی خیلی خوب، پارکینگ ندارد و برای همین مناسب خانواده‌های دارای ماشین نیست. اما با وجود وسایل نقلیه عمومی، رفت‌وآمد در این محل آسان است. چنین خانه‌ای یک میلیارد و 135 ملیلیون تومان قیمت دارد.

خرید-خانه-در-هشتگرد

دریان سفر امید

 

خرید خانه شهرکی در هشتگرد

در حدود همین قیمت‌ها، خانه‌های دیگری برای خرید در هشتگرد وجود دارد. به طور مثال خانه 75 متری دارای دو اتاق خواب با امکانات مورد نیاز هر خانواده مثل آسانسور، پارکینگ و انباری در نزدیکی بلوار شورا برای فروش آگهی شده است. این خانه در شهرکی با امکانات محلی از نانوایی، تا زمین چمن، سوپر مارکت و فروشگاه واقع شده است. چنین خانه‌ای را می‌توان با یک میلیارد و 220 میلیون تومان صاحب شد.

با چرخی در سایت‌های خرید خانه در هشتگرد، آپارتمانی مناسب خانواده‌های کم‌جمعیت با مساحت 75 متر به چشم می‌خورد که دارای دو اتاق خواب است. این خانه به‌دلیل اینکه در محدود شهرک بوستان قرار دارد، امنیت بالایی هم خواهد داشت. از طرفی این واحد که در سال 95 ساخته شده دارای امکاناتی مثل درب ضدسرقت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، پارکینگ و انباری هم است که همه اینها در کنار دسترسی خوب محلی این خانه را به مورد خوبی برای فروش تبدیل کرده و با پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون تومان می‌توان صاحب این خانه شد.

بیشتر بخوانید:

خرید خانه 60 متری در هشتگرد

خانه‌ای 65 متری با دو اتاق خواب در شهر جدید هشتگرد برای فروش آگهی شده است. این واحد کلیدنخورده هم برای خانواده‌های دارای یک فرزند بسیار مناسب خواهد بود. این واحد دارای پاسیو اختصاصی، پارکینگ، پکیچ کامل و نورپردازی مناسب است. البته مهم‌تر از آن، دسترسی محلی است که با توجه به موقعیت جغرافیایی آن، همه چیز در دسترس ساکنین آن خواهد بود. طبق اطلاعات داخل سایت‌های خرید خانه، چنین آپارتمانی را می‌توان با یک میلیارد و 365 میلیون تومان این خانه را خرید.

در بین آگهی‌های خرید خانه، با مبلغ بیش از یک میلیارد خانه دیگری نیز دیده می‌شود که حدود 80 متر دارد. این آپارتمان دارای دو اتاق خواب، پارکینگ و انباری است. همچنین به دلیل موقعیت جغرافیایی این خانه، چشم‌انداز خوبی هم دارد. برای چنین خانه‌ای یک میلیارد و 350 میلیون تومان قیمت اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز