چه کسانی می توانند در مرحله جدید عرضه خودروهای وارداتی ثبت نام کنند؟ + جزئیات

فروش خودروهای وارداتی ترخیص نشده-کاماپرس
ژیوار

مدیر سامانه یکپارچه خودرو با اشاره به آغاز دور جدید ثبت‌نام‌ خودروهای وارداتی از فردا سه‌شنبه ١٩ تیر ماه، گفت: امکان تعریف حساب وکالتی از امروز دوشنبه آغاز شده و تا پنجشنبه ٢١ تیر ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، مهدی تقدسی با بیان اینکه این دوره آخرین فرصت برای متقاضیان مرحله اول یعنی افرادی است که در اسفند ماه ١۴٠١ ثبت نام کرده‌اند، ادامه داد: فرصت انتخاب خودرو از میان سبد محصولات عرضه شده، ارایه شده است.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه در این مرحله امکان ثبت نام متقاضیان جدید نیز فراهم شده است، عنوان کرد: متقاضیان جدید نیز پس از تعریف حساب وکالتی می‌توانند در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی درباره بازکردن حساب وکالتی نیز گفت: امکان وکالتی کردن حساب نزد  شعب بانک‌های مورد تایید به نام خودروهای وارداتی از امروز دوشنبه فراهم شده و مشتریان تا پنجشنبه ٢١ تیرماه برای باز کردن حساب و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب فرصت دارند.

دریان سفر امید

مدیر سامانه یکپارچه خودروها با بیان اینکه ثبت‌نام‌ از فردا سه‌شنبه 19 تیر آغاز می‌شود گفت: سبد محصولات نیز به زودی اعلام می‌شود.

تقدسی در پایان تاکید کرد: در این دوره از عرضه خودروهای وارداتی علاوه بر ایجاد امکان برای ثبت‌نام متقاضیان جدید، برای آخرین بار، به ثبت‌نام کنندگان مرحله اول نیز فرصت انتخاب داده شده تا خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان