بهترین منبع قیمت پروفیل قوطی آهنی

ژیوار

یکی از مقاطع فولادی یا آهنی کاربردی در صنایع گوناگون، پروفیل قوطی است که انواع مختلفی دارد. استفاده درست از این مقطع فولادی نیازمند آشنایی با شکل ظاهری و ابعاد پروفیل قوطی است. بعد از انتخاب، نوبت به جست‌وجوی قیمت پروفیل می‌رسد که برای این کار باید به یک درگاه معتبر مراجعه کرد.

کاماپرس در این گزارش نحوه استعلام قیمت پروفیل قوطی آهنی را تشریح کرده است.

پروفیل قوطی چیست؟

پروفیل قوطی شبیه قوطی یا جعبه است و چهار گوش دارد. این نوع پروفیل پرکاربرد به لوله‌های توخالی شباهت دارد و برای کارهای صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضخامت پروفیل قوطی از 0.5 میلی‌ متر بیشتر است و معمولا پروفیل با این ضخامت برای ساخت میز و صندلی و مبلمان کاربرد دارد. معمولا برای ساخت میز و صندلی از پروفیل قوطی 0.5 تا 1.5 میلی متری استفاده می‌شود. پروفیل قوطی به ضخامت دو تا سه میلی متری برای ساخت و ساز کاربرد دارد. پروفیل قوطی با ضخامت چهار میلی متری و بیشتر نیز تولید می‌شود که بیشترین مورد کاربرد آن برای صنعت خودروسازی است. قیمت پروفیل قوطی با توجه به ابعاد، روش ساخت و موارد دیگر تغییر می‌کند.

پروفیل قوطی برای ساخت چه محصولاتی کاربرد دارد؟

با توجه به ابعاد پروفیل قوطی، این محصول برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از انواع پروفیل قوطی برای ساخت ستون و اسکلت فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر به منظور ساخت شاسی تریلرها و نفت‌کش‌ها کاربرد دارند. همانطور که اشاره شد، این پروفیل‌ها در خودروسازی، به ویژه قسمت اتاق، یدک کش‌ها، باربندها و نظایر آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین در ساخت انواع مبلمان، تخت‌های فلزی، صندلی‌ها، زیرپایه‌ها، انواع جالباسی، آلاچیق، سایه بان، تابلوهای تبلیغاتی راهنمایی و رانندگی و تجهیزات ورزشی از پروفیل قوطی استفاده می‌شود.

دریان سفر امید

قیمت پروفیل قوطی - کاماپرس

انواع پروفیل قوطی و کاربرد آنها

پروفیل قوطی از لحاظ جنس فلزات تشکیل دهنده آن به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که در ادامه توضیح داده شده است.

پروفیل آهنی: یکی از انواع پروفیل قوطی و معروف‌ترین آن، پروفیل آهنی است که به تعداد بالا خرید و فروش می‌شود. فلز مورد استفاده در این مدل پروفیل قوطی، آهن بوده و همین موضوع باعث استحکام بالا و افزایش استفاده از آن در صنایع مختلف شده است.

پروفیل کامپوزیتی: از دیگر مدل‌های پروفیل قوطی که ضدزنگ، فرسایش و خوردگی است و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد، نوع کامپوزیتی آن است. این نوع پروفیل‌ها در برابر فشار و زلزله بسیار مقاوم هستند.

پروفیل گالوانیزه: نوع دیگر ورق گالوانیزه که برای ساختمان‌های بلند و مرتفع کاربرد دارد، پروفیل گالوانیزه بوده که در برابر وزش باد و طوفان نیز مقاوم است. معمولا بیشترین کاربرد این پروفیل برای ساخت در و پنجره یو پی وی سی است.

پروفیل آلومینیومی: نوع دیگر پروفیل قوطی که در ساختمان سازی بسیار پرکاربرد است، پروفیل آلومینیومی نام دارد. این نوع پروفیل نیز برای در و پنجره‌های سبک کاربرد زیادی دارد و مانع از هدر رفت انرژی می‌شود.

قیمت قوطی پروفیل - کاماپرس

قیمت تعدادی از انواع قوطی پروفیل

با توجه به کاربرد زیاد پروفیل، رصد قیمتی آن به صورت هر روزه انجام می‌شود. در حال حاضر قیمت پروفیل با ضخامت شش میلی متری “به‌فلز” 40 هزار و 909 تومان است. پروفیل Z سایز 16 با ضخامت دو میلی متری “بنگاه تهران” به نرخ 35 هزار و 909 تومان به فروش می‌رسد. پروفیل Z سایز 22 با ضخامت سه میلی متری “بنگاه اصفهان” نیز 36 هزار و 818 تومان قیمت دارد.

استعلام قیمت پروفیل از «تهران آهن»

شرکت تهران آهن در زمینه فروش آهن آلات با کسب تخصص در زمینه قوطی و پروفیل، تیرآهن، میلگرد، لوله، ستونی، ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی از سال 1378 کارش را آغاز کرد. امروزه این مجموعه با بهره‌گیری از فکر و ایده‌های جدید و تخصصی فعالان حوزه آهن آلات و فولاد، کار خود را گسترش داده و به صورت وسیع، اما شفاف اقدام به قیمت رسانی، فراهم کردن شرایط فروش و خدمات پس از فروش کرده است. از طریق این درگاه امکان خرید محصولاتی همچون انواع میلگرد، تیرآهن و هاش، قوطی پروفیل، ورق، نبشی و نادوانی، لوله و تسمه و سپری وجود دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پروفیل قوطی آهنی یا رصد قیمت پروفیل می‌توانند به وبسایت https://tehran-ahan.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02186073000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران آهن
نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز