افزایش سرمایه ۲۸۲درصدی در بیمه تجارت‌نو در صورت موافقت سازمان بورس

افزایش سرمایه
لست سکند

شرکت بیمه تجارت نو یک شرکت سهامی عام و خصوصی بیمه در مالکیت بانک تجارت، پست بانک ایران، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری ایران، شرکت تدبیرگران فردای امید، سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی و سهامداران حقیقی است. پروانهٔ فعالیت شرکت در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۳۹۵ از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

به گزارش کاماپرس: پیشنهاد افزایش سرمایه بیمه تجارت‌نو از یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال به ۶ هزار میلیارد ریال از سوی هیات‌مدیره این شرکت مطرح شد. طبق اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، این افزایش سرمایه که ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال معادل ۲۸۲ درصد است، پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده در دو مرحله صورت می‌گیرد.

دنیای اقتصاد در گزارشی افزود: در مرحله اول سرمایه این شرکت از یک‌هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال به ۳ هزار میلیارد ریال و در مرحله دوم از ۳ هزار میلیارد ریال به ۶ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد. براساس این گزارش، افزایش سرمایه «بنو» از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها اعمال خواهد شد تا صرف حفظ سطح یک توانگری مالی، شروع فعالیت قبولی اتکایی و افزایش ظرفیت نگهداری شود. گفتنی است؛ این افزایش سرمایه، منوط به موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه تجارت نو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز