افزایش سرمایه ۲۸۲درصدی در بیمه تجارت‌نو در صورت موافقت سازمان بورس

افزایش سرمایه

شرکت بیمه تجارت نو یک شرکت سهامی عام و خصوصی بیمه در مالکیت بانک تجارت، پست بانک ایران، گروه گسترش نفت و گاز پارسیان، شرکت سرمایه‌گذاری ایران، شرکت تدبیرگران فردای امید، سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی و سهامداران حقیقی است. پروانهٔ فعالیت شرکت در تاریخ ششم اردیبهشت ۱۳۹۵ از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران صادر شد.

به گزارش کاماپرس: پیشنهاد افزایش سرمایه بیمه تجارت‌نو از یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال به ۶ هزار میلیارد ریال از سوی هیات‌مدیره این شرکت مطرح شد. طبق اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال، این افزایش سرمایه که ۴ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال معادل ۲۸۲ درصد است، پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده در دو مرحله صورت می‌گیرد.

دنیای اقتصاد در گزارشی افزود: در مرحله اول سرمایه این شرکت از یک‌هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال به ۳ هزار میلیارد ریال و در مرحله دوم از ۳ هزار میلیارد ریال به ۶ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد. براساس این گزارش، افزایش سرمایه «بنو» از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها اعمال خواهد شد تا صرف حفظ سطح یک توانگری مالی، شروع فعالیت قبولی اتکایی و افزایش ظرفیت نگهداری شود. گفتنی است؛ این افزایش سرمایه، منوط به موافقت سازمان بورس و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه تجارت نو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز