خرید ویلا در عباس‌ آباد شمال با بودجه بین 2 تا 5 میلیارد تومان

عباس آباد_کاما پرس
ژیوار

یکی از شهرهای شمالی که همیشه طرفداران زیادی برای اقامت و تفریح دارد عباس‌آباد مازندران است. عباس آباد به دلیل امکانات رفاهی زیاد و متنوع، همیشه جایگاه ویژه و خاصی در بین گردشگران و علاقه‌مندان به طبیعت داشته است. فاصله عباس‌آباد تا دریا بسیار کم بوده و می‌توان هنگام سفر به این شهر زیبا از دریا و سواحل و جاهای دیدنی نیز لذت برد. بودجه خرید ویلا در عباس آباد بسته به امکانات و موقعیت جغرافیایی متغیر است.

به گزارش کاماپرس، ویژگی‌های خاص طبیعی و دسترسی مطلوب، ویلاهای این منطقه را به یکی از پرتقاضاترین املاک در مازندران تبدیل کرده است.

قیمت ویلا در عباس آباد مازندران

*شما می‌توانید یک ویلا باغچه مدرن ۱۸۱ متر شهرکی با سند تک‌برگ با متراژ 82 متر بنا را به قیمت 1 میلیارد و 900 میلیون تومن خریداری کنید. این ویلا در شهرکی با نگهبانی دائم قرار داشته و 5 دقیقه تا جنگل و دریا فاصله دارد.

عباس آباد_کاماپرس

قیمت خرید ویلا در عباس آباد

*از سوی دیگر ویلای ۲۷۵ متری داخل عباس‌آباد با فاصله دو دقیقه‌ای تا دریا را با 93 متر بنا به ازای متری 16 میلیون 970 هزار تومن یا 4 میلیارد و 650 میلیون تومان می‌توانید بخرید. این ملک پارکینگ، انباری و بالکن دارد کلید نخورده و ساخت سال 1393 است. از امکانات دیگر این ویلا باغ که در شهرکی با نگهبانی واقع‌ شده است، می‌توان به دو خواب بزرگ، سرویس ایرانی فرنگی باربکیو و آلاچیق پارکینگ مسقف و سند تک برگ شش‌دانگ اشاره کرد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

*تفاوت قیمت در شهرهای شمالی نظیر عباس‌آباد دارای نوسان زیادی است در این شهر شما از 1 میلیارد تا بالای 20 میلیارد می‌توانید ویلا خریداری کنید. ملکی با شرایط یک ربع فاصله تا متل قو، نزدیک اتوبان اصلی در فاصله با دریا کمتر از ۳ دقیقه، دارای 308 متر زمین سه بر را می‌توانید به قیمت 4 میلیارد و 800 به ازای متری 15 میلیون و 584 هزار تومن خریداری کنید. این ملک ۱۱۰ متر بنا دوخوابه دارد با سند تک‌برگ ۶ دانگ، دارای تراس و باغچه سرسبز و سیستم گرمایش سرمایش اسپلیت و بخاری است.

*ویلا باغچه نیم پیلوت استخر دار ۲۰۰ متر شهرکی با سند تک برگ به متراژ 200 متر زمین و 100 متر بنا متری 14 میلیون 500 یعنی 2 میلیارد و 900 میلیون تومن قابل خریداری است. این ملک پارکینگ و انباری و بالکن داشته و 5 دقیقه تا جنگل و 10 دقیقه تا دریا فاصله دارد. ملک مذکور 2 خواب مستر و همه امکانات رفاهی را نیز دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز