ماشین لباسشویی ال جی بهتر است یا پاکشوما؟

ژیوار

امروزه انتخاب و خرید ماشین لباسشویی با وجود برندهای مختلف موجود در بازار کار راحتی نیست. برای این منظور، مقایسه امکانات برندهای مختلف و قیمت هر برند می‌تواند به انتخاب درست این دسته از لوازم خانگی کمک کند.

کاماپرس در این گزارش تعدادی از پرفروش‌ترین مدل‌های ماشین لباسشویی ال جی اصل کره و پاکشوما را معرفی و مقایسه کرده است.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1050

این ماشین لباسشویی یکی از محصولات 10.5 کیلوگرمی ال جی است که طرفداران زیادی دارد. ظرفیت بالای این لباسشویی باعث می‌شود که بتوان در هر بار استفاده تعداد بیشتری از لباس و سایر منسوجات بزرگ‌تر را شست.

این ماشین لباسشویی ال جی دارای 14 برنامه از پیش تعریف شده متنوع است. صفحه نمایش آن نیز از نوع ال ای دی بوده که یک صفحه لمسی است. این صفحه لمسی باعث راحتی استفاده کاربران شده و به آنان این امکان را می‌دهد که با چند کلیک، برنامه مورد نظر خود را برای شستن لباس‌ها انتخاب کنند.

از دیگر مشخصات ماشین لباسشویی ال جی مدلWM-L1050  می‌توان به سنسور اعلام وزن دقیق لباس‌ها، سیستم عیب یابی هوشمند، سیستم شست و شوی فوق سریع و فیلتر ضد آلرژی آن اشاره کرد.

دریان سفر امید

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1050 در بهار 1403 به قیمت حدود 68 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40106

پاکشوما این مدل از ماشین لباسشویی را با ظرفیت 9 کیلوگرم روانه بازار کرده است تا برای خرید خانگی ایده آل باشد. یکی از ویژگی‌های بارز و برتری‌ این محصول، داشتن 16 برنامه شست و شو اصلی و پنج برنامه کمکی است که آن را از دیگر محصولات برندهای مختلف متمایز می‌کند.

این محصول دارای آبکشی اضافه هم هست که استفاده از آن، تضمین کننده پاک شدن کامل مواد شوینده از روی البسه است. از دیگر ویژگی‌های جالب این ماشین لباسشویی پاکشوما امکان اضافه کردن لباس در حین شست و شو است. تمام این ویژگی‌ها از طریق صفحه ال ای دی این محصول قابل دسترسی است. میزان مصرف انرژی و آب در این لباسشویی بسیار کم است و جزو مدل‌های کم مصرف محسوب می‌شود.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40106 هم اکنون با قیمت 20 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماشین لباسشویی پاکشوما

ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP2

این ماشین لباسشویی ال جی نیز یک مدل 9 کیلوگرمی جمع و جور بوده که در دو رنگ سفید و نقره‌ای به بازار عرضه شده است. در ساخت این محصول بسیار کم مصرف از سیستم عامل پیشرفته Smart Thin Q استفاده شده است که امکان کنترل آن را از طریق اینترنت نیز فراهم می‌کند. این مدل لباسشویی به کمک وای فای به اینترنت متصل می‌شود.

علاوه بر اپلیکیشن‌ قابل نصب روی موبایل، این لباسشویی از طریق صفحه ال اس دی خود نیز قابل کنترل است. 14 برنامه شست و شو، دست کاربر را در انتخاب مدل شستن البسه باز می‌گذارد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل F4V5VYP2 به قیمت حدود 39 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40808

متقاضیان ماشین لباسشویی کم ظرفیت و مدرن می‌توانند مدل BWF 40808 پاکشوما با ظرفیت هشت کیلوگرم را خریداری کنند. این ماشین لباسشویی دارای 16 برنامه اصلی و چهار برنامه کمکی است که به کمک صفحه نمایش و کلیدهای آن به راحتی اقدام به شست­وشوی لباس­ها از جمله البسه ورزشی می­کند.

این ماشین لباسشویی یکی از مدل‌های اقتصادی پاکشوما نیز محسوب می‌شود. جدا بودن آب گرم و سرد باعث کاهش مصرف انرژی آن می‌شود و می‌توان برای این منظور، میزان دور چرخش در لباسشویی و خشک کن را نیز به دلخواه تنظیم و کمتر کرد. این ماشین لباسشویی پاکشوما دارای حالت آبکشی خاص برای لباس‌هایی است که نیاز به اتوکشی هم دارند.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل BWF 40808 هم اکنون به قیمت حدود 22 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

ماشین لباسشویی پاکشوما

مقایسه قیمت روز کالاها در «ایمالز»

ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت کالا در ایران است که خدمات خود را به صورت مقایسه دائمی قیمت روز و لحظه‌ای انواع کالاها در سایت‌های مختلف فروش آنلاین و همینطور فروشگاه­های حضوری ارائه می‌دهد. جست­وجو در این سایت باعث می‌شود که متقاضیان بتوانند کالای مورد نظر خود را بهتر و ارزان‌تر خریداری کنند.

علاقه­‌مندان برای بهره‌مندی از خدمات جست­وجو، مقایسه و قیمت کالاهای مورد نیاز خود می‌توانند به وبسایت ایمالز به آدرس emalls.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان