۵ پودر فیکس معروف برای تثبیت آرایش

۵ پودر فیکس معروف برای تثبیت آرایش
ژیوار

پودرهای فیکس کننده بخشی ضروری از هر روتین آرایشی هستند که آخرین مرحله را برای تنظیم آرایش در جای خود و تضمین بی‌عیب‌ و نقص بودن آن در طول روز فراهم می‌کنند. این پودرها برای مات کردن پوست، به‌ حداقل‌ رساندن درخشش و افزایش ماندگاری آرایش طراحی شده‌اند و به انتخابی محبوب در بین علاقه‌مندان به آرایش و حرفه‌ای‌ها تبدیل شده‌اند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ پودر فیکس معروف برای تثبیت آرایش را معرفی می‌کند.

پودر فیکس لورا مرسیه

پودر Laura Mercier یک محصول محبوب است که موردعلاقه هنرمندان آرایش و علاقه‌مندان به زیبایی در سراسر جهان است. این پودر بسیار سبک و ریز آسیاب شده به دلیل توانایی آن در ایجاد آرایش بدون افزودن رنگ یا بافت اضافی به پوست مشهور است. به طور مؤثر درخشندگی را کنترل می‌کند و ظاهر منافذ را به حداقل می‌رساند و باعث می‌شود پوست صاف به نظر برسد.

فرمول شفاف برای همه رنگ‌ها و انواع پوست مناسب است و آن را به گزینه‌ای همه‌کاره برای پوشیدن روزمره یا مناسبت‌های خاص تبدیل می‌کند.

1-پودر فیکس لورا مرسیه

دریان سفر امید

پودر بدون رنگ RCMA

پودر بدون رنگ RCMA یک پودر سفت کننده حرفه‌ای است که به دلیل عملکرد استثنایی خود طرف‌داران وفاداری را به دست آورده است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این پودر کاملاً بی‌رنگ است و آن را برای تمام‌رنگ‌های پوست ایده‌آل می‌کند. این یک بافت ریز آسیاب شده است که به طور یکپارچه با پوست ترکیب می‌شود و آرایش را بدون چروک شدن در جای خود قرار می‌دهد.

فرمول سبک‌وزن به کنترل چربی و درخشندگی کمک می‌کند و اطمینان می‌دهد که آرایش در طول روز تازه می‌ماند. پودر RCMA بدون رنگ چه برای پخت، چه برای تنظیم فونداسیون، یا تاچ‌آپ استفاده شود، هر بار پوششی بی‌عیب‌ونقص ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

2-پودر بدون رنگ RCMA

پودر فیکس Coty Airspun

پودر فیکس Coty Airspun یک ماده اصلی زیبایی کلاسیک است که امتحان خود را پس داده است. این پودر مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال مؤثر برای چندین دهه موردعلاقه دوستداران آرایش بوده است. بافت ابریشمی و صافی دارد که بدون زحمت روی پوست می‌چرخد، آرایش را در جای خود قرار می‌دهد و یک روکش مات ماندگار ارائه می‌کند.

این پودر با ذرات ریزش شده در هوا تزریق می‌شود که به محوشدن عیوب و به‌حداقل‌رساندن ظاهر خطوط ریز و چین‌وچروک کمک می‌کند. پودر صورت شل Coty Airspun که در طیف وسیعی از سایه‌ها، از جمله شفاف، به طور طبیعی خنثی و بژ عسلی موجود است، انواع رنگ‌های پوست را پوشش می‌دهد.

3-پودر فیکس Coty Airspun

پودر فیکس Fenty Beauty Pro Filt’r

پودر فیکس Fenty Beauty Pro Filt’r یک پودر انقلابی است که برای ارائه پایانی بی‌عیب‌ونقص طراحی شده است که در تمام طول روز دوام دارد. این پودر تنظیم‌کننده که توسط ریانا ساخته شده است، در طیف گسترده‌ای از سایه‌ها متناسب با رنگ‌های مختلف پوست موجود است. دارای فرمول سبک‌وزن و جذب‌کننده روغن است که درخشندگی را کنترل می‌کند و ظاهر منافذ را بدون ایجاد کیک یا ته‌نشین شدن در خطوط ریز به حداقل می‌رساند.

پودر ریز آسیاب شده به طور یکپارچه با پوست ترکیب می‌شود و یک اثر فوکوس نرم ایجاد می‌کند که عیوب را محو می‌کند و رنگ چهره را بهبود می‌بخشد. پودر تنظیم‌کننده روتوش فوری Fenty Beauty Pro چه برای ایجاد فونداسیون، پختن ناحیه زیر چشم یا لمس‌کردن در طول روز استفاده شود، نتایجی در سطح حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

4-پودر فیکس Fenty Beauty Pro Filt'r

پودر فیکس Maybelline Fit Me

پودر فیکس Maybelline Fit Me یک پودر موردعلاقه است که به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و اثربخشی آن شناخته شده است. این پودر سبک‌وزن در رنگ‌های مختلف موجود است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا مطابقت کامل خود را پیدا کنند. بافتی صاف و مخملی دارد که روی پوست می‌چرخد و آرایش را در جای خود قرار می‌دهد و روکشی طبیعی و مات ایجاد می‌کند.

این پودر به کنترل چربی و درخشندگی کمک می‌کند و آرایش را برای ساعت‌ها تازه نگه می‌دارد. چه به‌تنهایی استفاده شود و چه به‌عنوان یک‌رنگ نهایی برای فونداسیون، پودر فینیشینگ شل میبلین فیت من یک گزینه همه‌کاره برای دستیابی به پوستی بی‌عیب‌ونقص است.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز