معروف ترین عطرهای زنانه اورجینال با ماندگاری بالا

معروف ترین عطرهای زنانه اورجینال با ماندگاری بالا
لست سکند

ماندگاری و پخش بوی عالی عطرها یکی از مهم‌ترین نکاتی است که خانم‌های شیک‌پوش و حساس در انتخاب عطر باید به آن توجه کنند. علاوه بر ماندگاری که در انتخاب عطرهای اورجینال باید مورد توجه قرار گیرد مواردی مثل خلوص رایحه‌‌ها، ترکیبات و نت‌های موجود در هر عطر، کنش و واکنش‌های عطرها در برابر محرک‌های محیطی و عوامل دیگر از جمله شاخصه‌هایی هستند که از نظر عطرشناسان، در بالابردن کیفیت عطرها نقش موثری ایفا می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش، معروف ترین عطرهای زنانه اورجینال با ماندگاری بالا را معرفی می‌کند.

1-عطر دیور جادور

عطر دیور جادور یکی از محبوب‌ترین عطرها در لیست عطرهای زنانه با ماندگاری بالا است که به دلیل داشتن رایحه‌ای ملایم و شیرین، پخش بوی بالا و ماندگاری زیاد، در جایگاه اول قرار می‌گیرد. این عطر که به عنوان خوشبوترین عطر زنانه با ماندگاری بالا به شمار می‌رود، رایحه گلی و میوه‌ای دارد و استفاده از آن در روزهای بهار و تابستان پیشنهاد می‌شود و احساس شادابی و سرزنده بودن را در خانم‌ها تقویت می‌کند.

این عطر دارای ترکیبات مختلفی مثل گلابی، خربزه، مگنولیا، هلو، پرتقال ماندارین، برگاموت، یاس، زنبق دره، گل مریم، گل فرزیا، مشک، وانیل، بلک بری و سدر است. قیمت این عطر 6 تا 8 میلیون تومان است.

1-عطر دیور جادور 

راز آسمان پایتخت

2-عطر کوکو مادمازل شنل

این عطر که یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای زنانه به شمار می‌رود، به دلیل ماندگاری بسیار بالا و پخش بوی فوق‌العاده‌ای که دارد در دنیا شهرت دارد. عطر زنانه کوکو مادمازل شنل دارای ترکیبی از میوه‌‎ها و گل‌های خوشبو بوده که با رایحه گرم و شیرین خود نشاط و شادابی در روح و روان پخش می‌کند. علاوه بر آن عطر زنانه کوکو مادمازل شنل برای مراسمات مختلف رسمی و دوستانه بسیار مناسب است.

در این عطر از نت‌های بویایی پرتقال، ماندارین، شکوفه پرتقال، نارنج، درخت گل ابریشم، گل یاسمین، گل رز، دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک‌ موس و مشک استفاده شده است. قیمت این عطر 5 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

 

2-عطر کوکو مادمازل شنل

3-عطر کارولینا هررا سی اچ پریوی

کارولینا هررا سی اچ پریوی، یکی از بهترین و خوشبوترین عطرهای زنانه با طبع خنک است که با رایحه چرمی خود نمایانگر اصالت و وقار بوده و برای خانم‌های خاص‌پسند و دلبر مناسب است. ساختار این عطر جذاب به گونه‌ای است که استفاده از آن باعث ایجاد حس شجاعت و جذابیت در خانم‌ها شده و اعتماد به نفس آن‌ها را تا حد اعلا بالا می‌برد. همچنین در عطر کارولینا هررا، اسانس های ترنج، نعنا هندی، ارکیده، گل رز، آکورد فلفل صورتی، گیاه اسمانتوس و وانیل به کار رفته است. قیمت این عطر بین 6 تا 8 میلیون تومان است.

3-عطر کارولینا هررا سی اچ پریوی

4-عطر ورساچه برایت کریستال ابسولو

عطر ورساچه برایت کریستال، یکی از معروف‌ترین عطرهای موجود در بازار است که به دلیل ترکیباتی که دارد در گروه عطرهای ترکیبی (گل، طبیعت، خوراکی) قرار می‌گیرد. این عطر که در لیست بهترین عطرهای زنانه با ماندگاری بالا قرار می‌گیرد، با ترکیبات متنوع خود رایحه‌ای را ایجاد کرده که می‌تواند اعتماد به نفس خانم‌ها را تقویت کرده و استرس و اضطراب درونی را کاهش دهد.

علاوه بر آن در این عطر از ترکیبات مختلفی مثل میوه یوزو، انار، گل‌ های ماگنولیا، نیلوفر آبی، مشک، عنبر و چوب ماهون استفاده شده و این بوی ماندگار را ایجاد کرده است. قیمت این عطر بین 4 تا 6 میلیون تومان است.

4-عطر ورساچه برایت کریستال ابسولو

5-عطر لالیک قرمز

عطر لالیک قرمز را به جرات می‌توان یکی از محبوب‌ترین و خوشبوترین عطرها در بین خانم‌ها دانست که عطری گرم، تند، شیرین در عین حال سبک به شمار می‌رود و با رایحه اغواکننده خود برای روزهای سرد زمستان مناسب است. بسته بندی و ظاهر این عطر به گونه‌ای طراحی شده که در کنار رایحه بی‌نظیری که دارد می‌تواند بهترین انتخاب برای هدیه دادن هم به شمار آید.

در این عطر همچنین از روایح مختلفی با نت‌های بویایی متفاوت مثل برگ بو، برگاموت، فلفل صورتی، یاس، نعنای هندی، چوب صندل و وانیل استفاده شده است. قیمت این عطر 3 میلیون و 300 هزار تومان است.

5-عطر لالیک قرمز

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشانعطرسرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز