پرفروش ترین عطرهای خنک زنانه زیر ۵ میلیون تومان

پرفروش ترین عطرهای خنک زنانه زیر ۵ میلیون تومان

استفاده از عطرهای مناسب روحیات هر فرد روی خلق و خوی او نیز بسیار تاثیرگذار است و می‌تواند آن‌ها را جذاب‌تر و شاداب‌تر جلوه دهد. در این بین خانم‌ها با انتخاب عطر مناسب هر فصل و با در نظر گرفتن ماندگاری و پخش بوی بالا می‌توانند اثربخشی استایل خاص خود را بیشتر کنند. عطرهایی که برای فصول بهار و تابستان مناسب هستند اصولا طبع خنکی دارند و با توجه به نوع برند و ماندگاری در رنج قیمتی مختلفی عرضه می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش ترین عطرهای خنک زنانه زیر ۵ میلیون تومان را معرفی می‌کند.

1-عطر خنک زنانه آمواج هانر

عطر آمواج هانر که تمام ویژگی‌های یک عطر فوق‌العاده را در خودش جای داده، از یک داستان عاشقانه غمگین الهام گرفته و یادآور روزهای شیرین عاشقی است و حس شور و شوق عاشقی و صبر کردن را تداعی می‌کند. این عطر که ترکیبی از بوهای تند، شیرین و انرژی‌بخش است، هیجان بالایی را منتقل می‌کند. علاوه بر آن این عطر دارای ترکیباتی مثل گشنیز، فلفل، میخک صد پر، یاس، گاردنیای یاسمنی، کهربا، خس خس، چرم، روایح دودی و اوپوپوناکس است. این عطر در بازار 4 میلیون و 900 هزار تومان قیمت دارد.

1-عطر آمواج هانر

2-عطر ویکتوریا سیکریت بامب شل

یکی دیگر از معروف‌ترین عطرهای خنک زنانه عطر بامب شل است که در سال 2010 میلادی به بازار عطرها وارد شد و دارای رایحه خاص و اغواگری است. این عطر که به وسیله برند ویکتوریا سیکرت طراحی شده و دارای رایحه خنک است، در گروه عطرهای میوه‌ای قرار می‌گیرد. علاوه بر آن در این عطر از اسانس‌هایی استفاده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به پرتقال، گریپ فروت، میوه گل، آناناس، گل صد تومانی، دانه‌های قرمز، مشک، بلوط و روایح چوبی اشاره نمود. قیمت این عطر 4 میلیون و 600 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2-عطر ویکتوریا سیکریت بامب شل

3-عطر

عطر خنک زنانه کوکو شنل

عطر کوکو شنل که یکی از معروف‌ترین و خوشبوترین عطرهای خنک زنانه در تمام دنیا به شمار می‌رود، سال‌های زیادی است که در بین بانوان مختلف طرفدار دارد و از آن استفاده می‌کنند. این عطر که جزء عطرهای با طبع خنک است برای تمام فصول قابلیت استفاده دارد ولی بهترین فصل استفاده از آن بهار و تابستان است. در این عطر از ترکیبات مختلفی مثل ترنج، پرتقال، گل رز، وانیل، لوبیا و تونکا و نعناع هندی استفاده شده است. قیمت این عطر 4 میلون و 800 هزار تومان است.

3-عطر کوکو شنل

4-عطر لانکوم لاویه بل

عطر خنک زنانه لانکوم لاویه بل که به جرات یکی از خوشبوترین عطرهای زنانه به شمار می‌رود، یک عطر فرانسوی بوده و حس و حال طراوت‌بخش و لطیف دارد و به شما حس شادی و نشاط می‌دهد. این عطر با رایحه‌ گل‌های زنبق بهاری با حالت خاکی و زمینی ترکیب شده و در کنار رایحه دلپذیری که دارد حس شعف و انرژی مثبت را پخش می‌کند.

این عطر محصول سال 2012 بوده و تا به امروز جز معروف‌ترین عطرهای خنک زنانه در جهان شناخته می‌شود. در این عطر از روایحی مثل انگور فرنگی سیاه، زنبق، یاس، شکوفه پرتقال، دانه توکا، وانیل، نعناع هندی و پرالین استفاده شده و قیمتی حدود 4 میلیون و 300 هزار تومان دارد.

لانکوم لا ویه است بله

5-عطر خنک زنانه کرید اونتوس زنانه

شاید بیشتر کرید اونتوس را با عطرهای مردانه‌اش بشناسید، اما عطرهای زنانه آن نیز به اندازه عطرهای مردانه‌اش جذاب و خوشبو با ماندگاری بالا هستند. این عطر زنانه که یکی از عطر‌های اصیل در دنیا به شمار می‌رود با رایحه خاص و متفاوت، جزو عطرهای خنک زنانه به شمار می‌رود. همچنین این عطر در کنار تندی خود، از یک شیرینی هم در مدل زنانه‌اش برخوردار است و برای فصول تابستان و بهار بسیار مناسب است.

در این عطر از روایحی مثل لیمو ترش، ترنج، بنفشه، فلفل صورتی، رز، چوب صندل سفید، مشک، انگور فرنگی سیاه، گل یلانگ، یاس بنفش، هلو و کهربا استفاده شده است. قیمت این عطر 4 میلیون و 900 هزار تومان است.

5-عطر کرید اونتوس زنانه

انتهای پیام

مرتبط با : عطرافشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز