ساینا های معوق سایپا تا پایان شهریورماه تحویل می‌شوند

ژیوار

مدیرعامل شرکت سایپا در بازدید اخیر نایب رئیس مجلس از این شرکت از افزایش تولید و به صفر نزدیک شدن خودروهای پیش فروشی معوق این شرکت تا پایان شهریورماه خبرداده است و بر این اساس به نظر می رسد پیش خرید کنندگان ساینا که تحویل خودروهای آنها به تاخیر افتاده، تا پایان ماه جاری خودروهای خود را تحویل خواهند گرفت.

به گزارش کاماپرس، یکی از مشکلاتی که متقاضیان پیش خرید خودرو از شرکت های خودروسازی داخلی با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم تحویل خودرو در موعد مقرر است که ریشه در دلایل متعدد از جمله کمبود برخی قطعات دارد.

بر اساس پیام ها و کامنت های دریافتی از مخاطبان، این مشکل در خودروهای سایپا بیشتر به خودروی ساینا و کوئیک و بعد از این دو خودرو به تیبا 2 مرتبط است اما به نظر می رسد با افزایش تولید این مشکل مرتفع شده و خودروهای معوق به زودی به خریداران تحویل می شوند.

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در جریان بازدید نایب رئیس مجلس از این شرکت با اشاره به موضوع خودروهای معوق سایپا گفته است: سایپا ۳۵۰ هزار دستگاه خودروی معوق داشت که توانست این تعداد را با افزایش تیراژ تولید کاهش دهد و خودروهای معوق این گروه خودرسازی تا پایان شهریور ماه به نزدیک صفر خواهد رسید.

نقشی در ایجاد انحصار و ممنوعیت واردات خودرو نداریم

دریان سفر امید

وی ادامه داد:در حال حاضر تولید هر خودرو به صورت میانگین 2 هزار دلار ارزبری دارد که برنامه های ما کاهش ارزبری از طریق انعقاد قرارداد با صنایع دفاعی و تولید قطعات در داخل است.

مدیرعامل  همچنین سایپا با بیان اینکه خودروسازان نقشی در ایجاد انحصار و ممنوعیت واردات خودرو نداشتند، بلکه این موضوع ماحصل اقتصاد کشور است، ادامه داد: ما ایرادات صنعت خودروسازی را انکار نمی کنیم، اما این موضوع به دلیل عدم دقت دولت و نهادهای نظارتی در گذشته اتفاق افتاده و به ما ارث رسیده است، اما تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت به کار خواهیم بست.

اخبار مهم حوزه خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز