درب ضد سرقت چقدر جلوی دزدی های شب عید را می گیرد؟

درب ضد سرقت - کاماپرس
ژیوار

یکی از راهکارهای افزایش امنیت خانه‌ها و ادارات مختلف استفاده از درب‌ ضدسرقت مناسب است. این درب‌ها به دلیل داشتن ساختاری متفاوت و متمایز از درهای معمولی و در اختیار داشتن اجزای ویژه، ایمنی خوبی دارند.

به گزارش کاماپرس، طبق آمار موجود، بیشتر سارقانی که موفق به ورود به محل سکونت می‌شوند به راحتی با شکستن قفل درب این کار را انجام می‌دهند. تقریبا 70 درصد ورودها از این طریق اتفاق می‌افتاد. به همین دلیل استفاده از درب مناسب و افزایش امنیت آن حائز اهمیت و قابل توجه است. خیلی از افراد به درب بخش‌های مختلف منازل خود آن طور که باید توجه ندارند. برخی بر این باورند زمانی که درب‌ها در هر قسمت منزل قفل شوند، امنیت خانه تامین خواهد بود. در صورتی که چنین نیست! سارقان کاربلد با وسایل پیش پاافتاده و دم دستی، امکان باز کردن هر درب بسته‌ای را دارند. به همین دلیل باید بهترین درب انتخاب شده تا امنیت منزل حداکثر شود.

درب‌های ضدسرقت اولین خط دفاعی شما در برابر دزدها و مزاحمان احتمالی هستند. به منظور حداکثر کردن امنیت، این درب‌ها از فولاد، آلیاژهای فلزی و آلومینیوم ساخته شده است.

درب‌های ضدسرقت احتمالا در موقع حوادث غیرمترقبه مانند آتش سوزی نیز کاربردی هستند. به این دلیل که مواد به کار رفته در آن‌ها در برابر آتش حداکثر مقاومت را دارند و احتمالا در زمان وقوع چنین حوادثی مانع از گسترش بیشتر آن می‌شوند.

استفاده از درب‌های ضدسرقت در تمامی بخش‌های خانه توجیه ندارد. مثلا این درب برای اتاق خواب یا کلوزت یا سرویس بهداشتی و حمام کاربردی نیست. به همین دلیل برای حفاظت از این مکان‌ها از انواع دیگر درب‌ها استفاده می‌کنند.

دریان سفر امید

درب ضد سرقت - کاماپرس

انواع درب اتاق خواب

درب اتاق خواب یا ساخته شده از چوب با روکش پی وی سی یا اچ دی اف یا آ بی اس اسپرفروش ترین گوشی های پوکو در زمستانت. معمولا از لحاظ کاربرد درب اتاق خواب‌ها به دو دسته معمولی و ضدآب تقسیم می‌شود. تقسیم بندی دیگر درب اتاق خواب‌ها، مدرن، مینیمال، کلاسیک و وکیوم است.

انواع درب سرویس بهداشتی

با توجه به مربوط بودن این محیط درب‌های در نظرگرفته شده برای آن باید ضدآب باشند. درب این قسمت از خانه نیز تقسیم بندی‌های مختلف دارد که از جمله آن می‌توان به درب ضدآب اچ پی ال، جی آر پی و آ بی اس اشاره کرد.

خرید انواع درب معرفی شده از لاریکس شاپ

افرادی که قصد خرید بهترین درب‌های ضدآب را دارند کافی است به درگاه لاریکس شاپ مراجعه کنند. این مجموعه از جمله تولیدکنندگان انواع درب ضدسرقت، ضدآب و اچ دی اف با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در کمترین زمان ممکن است.

افراد به منظور آگاهی از محصولات این مجموعه کافی است به سایت آن https://larixshop.com مراجعه کرده یا با شماره 09122577780 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : لاریکس شاپ
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز