خرید آپارتمان 70 متری در یافت آباد چقدر آب می خورد؟

قیمت آپارتمان 70 متری در یافت آباد/ میانگین قیمت مسکن در تهران-کاماپرس
ژیوار

تازه‌ترین گزارش رسمی دولت حاکی از آن است که در دی ماه امسال متوسط قیمت آپارتمان‌های مسکونی فروش رفته در شهر تهران به ۸۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش کاماپرس، در دی ماه ۱۴۰۲ متوسط وزنی و حسابی قیمت آپارتمان‌های مسکونی فروش رفته در تهران به ترتیب به ۸۰ میلیون و ۶۱۰ هزار تومان و ۷۷ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان بوده است.

به نقل از خبرآنلاین، در این ماه و در بین مناطق ۲۲گانه شهر تهران منطقه یک با متوسط وزنی قیمت ۱۶۶ میلیون و ۳۹۲ هزار تومان بیشترین قیمت و منطقه ١٨ با متوسط وزنی قیمت ۴۳ میلیون و ۳۹۴ هزار تومان کمترین قیمت را به خود اختصاص داده‌اند.

قیمت آپارتمان 70 متری در یافت آباد / میانگین قیمت مسکن-کاماپرس

در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری در منطقه 18 و محله یافت آباد معرفی می‌شود.

دریان سفر امید

قیمت آپارتمان بازسازی شده

یک واحد 70 متری بازسازی شده و نورگیر در یافت آباد با قیمت 2 میلیارد 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خواب ساخت 1380 است و در طبقه پنجم یک ساختمان شش طبقه قرار داد. آپارتمان مد نظر از آسانسور، انباری، کمد دیواری و کابینت‌های جادار برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان یک خواب در یافت آباد

یک آپارتمان 70 متری یک خواب با انباری و پارکینگ در یافت آباد 2 میلیارد و 150 میلیون تومان قیمت خورده است. این آپارتمان ساخت 1390 بوده و در حال حاضر صفر تا صد بازسازی شده است. این آپارتمان تکواحدی ساخته شده و در طبقه همکف ساختمان قرار دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در یافت آباد

قیمت یک آپارتمان 70 متری نوساز و کلید نخورده در یافت آباد 3 میلیارد 450 میلیون تومان است. این واحد دو خواب ساخت 1402 بوده و در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه و دو واحدی قرار گرفته است. از امکانات و مزایای این آپارتمان می‌توان به آسانسور، پارکینگ، بالکن و پکیج اشاره کرد.

آپارتمان 70 متری یک خواب

قیمت یک آپارتمان نوساز 70 متری در یافت آباد 2 میلیارد و 450 میلیون تومان تعیین شده است. این واحد یک خواب فول امکانات است و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد. این واحد در طبقه سوم ساختمان واقع شده و نوساز و کلید نخورده است.

قیمت آپارتمان ساخت 1400

یک واحد آپارتمان 70 متری یک خواب که در سال 1400 ساخته شده با قیمت 4 میلیارد و 200 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه چهارم ساختمانی در یافت آباد واقع شده و دسترسی محلی خوبی دارد. امکانات این آپارتمان آسانسور، انباری، اتاق خواب مستر و .. را شامل می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان