قیمت آپارتمان 75 متری در محله بریانک چقدر شد؟

آخرین قیمت آپارتمان 75 متری در بریانک-کاماپرس

علیرغم اینکه در سال‌های اخیر آپارتمان‌های نوساز زیادی در بریانک ساخته شده و ساختمان‌های کلنگی جای خودر ا به واحدهای مسکونی نوساز داده‌اند، همچنان بافت این محله قدیمی است. با این حال، بازار مسکن در منطقه 10 همواره نسبتا پررونق بوده و به دلیل قیمت مناسب آپارتمان مورد توجه خریداران قرار می‌گیرد.

بریانک به حمل و نقل عمومی دسترسی خوبی دارد و از خطوط مترو و بی‌آر‌تی برخوردار است. مراکز فرهنگی، آموزشی، رفاهی و اداری نیز در این محله وضعیت قابل قبولی دارند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 90 متری در محله بریانک را معرفی می‌کند.

آپارتمان قیمت مناسب در بریانک

یک آپارتمان 75 متری ساخت 1382 در بریانک با قیمت 2 میلیارد و 850 میلیون تومان فروخته می‌شود. این واحد دو خواب بوده و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. آپارتمان مد نظر بازسازی شده و بسیار خوش نقشه است. اتاق خواب‌های این واحد قابل چیدمان و تخت خور هستند.

قیمت آپارتمان بازسازی شده در بریانک

قیمت یک آپارتمان 85 متری فول بازسازی شده با دسترسی بسیار خوب در بریانک 2 میلیارد و 980 میلیون تومان است. این واحد ساخت 1389 بوده و از امکاناتی چون بالکن و انباری بهره می‌برد. این آپارتمان نورگیر در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه و دو واحدی قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان 75 متری دو خواب

قیمت یک واحد 75 متری دو خواب در بریانک 4 میلیارد و 200 میلیون تومان است. این واحد در طبقه سوم ساختمان قرار دارد و از آسانسور نیز استفاده می‌کند. واحد ذکر شده در سال 1395 ساخته شده و  نورگیر و خوش نقشه است. از دیگر امکانات این آپارتمان می‌توان به بالکن، انباری و پارکینگ اشاره کرد.

آپارتمان فول امکانات در بریانک

یک واحد 75 متری فول امکانات که در سال 1400 ساخته شده 4 میلیارد و 400 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان پنج طبقه قرار گرفته و دو خواب است. آپارتمان مذکور در یکی بهترین موقعیت‌های مکانی بریانک واقع شده و دسترسی محلی خوبی دارد.

قیمت آپارتمان نوساز در منطقه 10

یک واحد 75 متری نوساز در بریانک با قیمت 4 میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در سال جاری ساخته شده و دو خواب است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و از آسانسور و انباری نیز برخوردار است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز