با 3 میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟ /آخرین قیمت آپارتمان

با 3 میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بازار مسکن طی ماه‎‌های گذشته در رکود شدیدی به سر می‌برد، با این حال بررسی‌های اخیر تحرکات ریزی را در این بازار نشان می‌دهد. به عبارت دیگر بسیاری از متقاضیان خرید مسکن که منتظر کاهش قیمت‌ها بودند نا امید شده و تصمیم گرفتند تا پیش از پایان سال خرید خود را انجام دهند تا با گرانی احتمالی مسکن در سال بعد مواجه نشوند.

این موضوع تا حدودی به رونق بازار کمک کرد؛ از طرفی نوسانات بازار ارز نیز افراد را برای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن ترغیب می‌کند. بنابراین بسیاری از خریداران به دنبال آپارتمان‌هایی با قیمت مناسب هستند.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان با قمیت حدودا 3 میلیارد تومان در شهر تهران را معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان یک خواب در پیروزی

یک واحد 41 متری یک خواب در پیروزی با قیمت 2 میلیارد و 700 میلون تومان فروخته می‌شود. این واحد در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و تکواحدی است. آپارتمان ذکر شده در سال 1394 ساخته شده و از امکاناتی چون پکیج، آسانسور و پارکینگ برخوردار است.

آپارتمان خوش قیمت در امیریه

قیمت یک آپارتمان 51 متری یک خواب در امیریه 2 میلیارد و 890 میلیون تومان است. این آپارتمان در سال 1380 ساخته شده و از سیستم سرمایشی و گرمایشی برخوردار است. واحد ذکر شده در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه و دو واحدی قرار دارد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

قیمت آپارتمان نقلی در جیجون

در محله جیحون نیز یک واحد آپارتمان 48 متری با قیمت 3 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان یک خواب است و در طبقه دوم ساختمان قرار دارد. واحد ذکر شده ساخت 1398 بوده و خوش نقشه و نورگیر است. از امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور و انباری اشاره کرد.

آپارتمان دو خواب در استاد معین

یک واحد 61 متری دو خواب در استاد معین 3 میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در سال 1383 ساخته شده، اما در حال حاضر با بازسازی کامل به مشتری تحویل داده می‌شود. واحد ذکر شده در طبقه اول ساختمان واقع شده و از بالکن و انباری بهره می‌برد.

قیمت آپارتمان فول امکانات در سلسبیل

قیمت یک آپارتمان 54 متری فول امکانات در سلسبیل 3 میلیارد و 200 میلیون تومان است. این آپارتمان یک خواب در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و از آسانسور، پارکینگ و انباری استفاده می‌کند. واحد مذکور در سال 1392 ساخته شده و از سالن قابل چیدمان برخوردار است.

انتهای پبام

مرتبط با : دیوار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز