موتورسیکلت جدید دوکاتی ؛ زیباترین کروزر جهان در سال 2024

ژیوار

موتورسیکلت دوکاتی دیاول وی 4 در سال 2023 رونمایی شد و فقط ظرف یک سال توانست به محبوبیتی جهانی دست پیدا کند. این موتورسیکلت زیبای ایتالیایی ظرف این مدت کوتاه توانسته توجه طراحان، رسانه‌‎های بین‌المللی و علاقه‌مندان به موتورسیکلت را به خود جلب کند و تبدیل به یکی از زیباترین موتورسیکلت‌های حال حاضر جهان شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، موتورسیکلت دوکاتی دیاول وی 4 (Ducati Diavel V4) از یک طراحی متفاوت و منحصر به فرد برخوردار بوده که ترکیبی از اسپرت بودن، بزرگنمایی، شکوه و جلال است. این موتورسیکلت تاکنون توانسته جوایز معتبر زیادی را در زمینه طراحی از آن خود کند.

موتورسیکلت دوکاتی دیاول وی 4 به یک پیشرانه چهار سیلندر 1158 سی‌سی مجهز شده است که در کنار یک گیربکس شش سرعته قرار می‌گیرد. این پیشرانه می‌تواند 168 اسب بخار نیرو و 126 نیوتن متر گشتاور تولید کند.

دریان سفر امید

به تازگی کمپانی دوکاتی برای این که توانایی‌های واقعی موتورسیکلت دوکاتی دیاول وی 4 را نشان دهد از رسانه‌های بین‌المللی دعوت کرده تا در قله تنها کوه ابوظبی یعنی جبل حفیت حضور یابند و از نزدیک شاهد قدرت‌نمایی این موتورسیکلت باشند. جاده‌ای که به قله جبل حفیت منتهی می‌شود شهرتی جهانی دارد چون در مسافتی برابر با 6.64 مایل دارای 60 پیچ است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز