پرفروش ترین ترشی شیشه ای بازار ؛ لیته بادمجان یا بندری؟

ژیوار

در اکثر موارد بین ترشی‌های پرفروش بازار می‌توان اسم برند اصالت را دید. اصالت تقریبا تمام ترشی‌های خود را با قیمت یکسان عرضه می‌کند و نسبت به برندهای دیگر ارزان‌تر است. البته در برخی موارد برندهای دیگری مانند خوش طعم بهار و گل باز را می‌توان دید که ترشی‌های پرفروشی دارند. این ترشی‌ها در سایزبندی‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و قیمت آن‌ها بین 50 تا 100 هزار تومان قرار دارد. در بین این محصولات ترشی مخلوط و لیته جزو پرفروش‌ترین ترشی‌ها در بازار ایران هستند. با این حال ترشی‌های دیگری مانند ترشی رشتی، بندری و هالوپینو نیز فروش زیادی داشته و محبوب هستند.

کاماپرس در این گزارش 5 ترشی پرفروش بازار را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

ترشی مخلوط ریز اصالت

این ترشی با 660 گرم وزن ارائه شده و با قیمت 44 هزار و 500 تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. مواد به کار رفته در این محصول گل کلم، خیار، سرکه، کرفس، موسیر،  هویج، فلفل، نمک، ادویه و آب هستند. در هر 30 گرم از این ترشی 2.4 کیلوکالری انرژی وجود دارد. این ترشی در شکل درشت نیز جزو محصولات پرفروش به حساب می‌آید و با همین قیمت و در وزن 680 گرمی فروخته می‎شود.

ترشی مخلوط-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ترشی لیته اصالت

دومین ترشی پرفروش در دیجی کالا نیز مربوط به برند اصالت است. ترشی لیته 680 گرمی اصالت با قیمت 44 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد و در هر 30 گرم از آن 2.7 کیلوکالری انرژی وجود دارد. مواد به کار رفته در این ترشی لیته، گل کلم، خیارشور، سرکه، پیاز، هویج، آب، نمک، موسیر، سبزی‎های معطر، سیر، فلفل سبز و ادویه است.

ترشی لیته-کاماپرس

ترشی رشتی خوش طعم بهار

ترشی خوش طعم بهار با وزن 680 گرمی تهیه شده و با قیمت 56 هزار تومان در بازار موجود است. این ترشی محلی با رنگ سبز یکی از ترشی‌های محبوب در شمال کشور به حساب می‌آید که به شکل‌های مختلفی تهیه می‌شود. در ترشی رشتی خوش طعم بهار از سرکه، گل کلم، کرفس، هویج، خیارشور، زیتون، گوجه سبز، کلم بروکلی، ادویه گلپر، آب، سیر، هندوانه ابوجهل و نمک تصفیه شده استفاده شده است.

ترشی-کاماپرس

ترشی فلفل هالوپینو گل باز

این ترشی با وزن 460 گرمی ارائه شده و با قیمت 60 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با 4.122 کیلوکالری انرژی در هر 30 گرم با فلفل هالوپینو که جزو فلفل‌های محبوب در بین افراد است تهیه شده است. ترشی فلفل هالوپینو بیژن با 230 گرم وزن و قیمت 30 هزار تومانی نیز از جمله ترشی‌های پرفروش در بازار به حساب می‌آید.

ترشی-کاماپرس

ترشی بندری اصالت

این ترشی با قیمت 44 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود. وزن این محصول 680 گرم بوده و در آن از گل کلم، سرکه، خیارشور، کرفس، رب گوجه فرنگی، هویج، سیر، موسیر، فلفل دلمه، فلفل قرمز، آب و نمک استفاده شده است. در هر 30 گرم از این محصول 3 کیلوکالری انرژی وجود دارد.

ترشی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اصالتدیجی کالاگل باز
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز