پشت پرده تولید کنسرو ذرت (ویدیو)

تور لحظه آخری-کاماپرس

صنعت کنسروسازی یکی از مهمترین ابداعات بشر است که نگهداری غذا برای مدت هایی طولانی را امکان پذیر می کند. در قوطی های کنسرو، مواد غذایی برای مدتی طولانی در آب نمک یا شربت شکر نگهداری می شوند و نوعی غذای آماده و ارزان قیمت هستند که همه گروه های جامعه از مصرف کنندگان آن به شمار می آیند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فرایند برداشت ذرت و تهیه کنسرو آن را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پس از این که ذرت از مزرعه برداشت شد، با آب شستشو داده می شود تا ذرات اضافی، حشرات و گرد و خاک از روی آن برداشته شود. پس از انتقال ذرت ها به کارخانه، ابتدا در دیگ های خلاء به حالت نیم پز در می آیند سپس در مرحله بعد داخل قوطی های کنسرو ریخته می شوند و مرحله پخت در آن جا تکمیل می شود.

قوطی های کنسرو پیش از پر شدن با بخار آب تمیز می شوند تا هیچگونه آلودگی نداشته باشند. مقدار ذرتی که وارد هر قوطی می گردد توسط یک دستگاه پرکننده به دقت اندازه گیری و میزان می شود.

راز آسمان پایتخت

کنسرو ذرت از نوع کنسروهای آب نمکی است و علاوه بر آن برخی افزودنی های دیگر مانند اسید سیتریک و بیکربنات سدیم نیز به آن اضافه می شوند. همه این مواد بالافاصله بعد از پر شدن قوطی ها در زمانی که ذرت هنوز داغ است افزوده می شوند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز