عرضه جدیدترین سدان چینی در بازار داخل کشور

ژیوار

یکی از جدیدترین محصولات چینی که قرار است به زودی از طریق شرکت راسا موتور خاورمیانه به بازار کشورمان عرضه شود، جی اس ای امپو نام دارد و یکی از موفق‌ترین خودروهای چینی در سگمنت سدان‌های جمع و جور به شمار می‌آید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سدان جمع و جور جی اس ای امپو (GAC EMPOW) تاکنون در بازارهای جهانی فروش بسیار خوبی داشته است و هواداران سدان‌های جمع و جور بیش از چهار هزار دستگاه از آن را خریداری کرده‌اند و به این ترتیب توانسته است در رتبه بیست و پنجم سدان‌های پرفروش چینی قرار بگیرد.

جی اس ای امپو در حال حاضر تنها سدانی است که برند GAC تولید می‌کند و با چند نوع موتور متفاوت در چین عرضه می‌شود. طبق گزارش‌هایی که منتشر شده قرار است با یک موتور 1.5در بازار کشورمان حضور داشته باشد.

نسخه‌ای از سدان جی اس ای امپو که در ایران به فروش می‌رسد به موتور 4A15J2 مجهز است که می‌تواند 167 اسب بخار نیرو و 270 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این میزان از نیرو و گشتاور از طریق یک گیربکس هفت سرعته و دوکلاچه اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

دریان سفر امید

آن طور که کمپانی سازنده اعلام کرده است جی اس ای امپو در هر 100 کیلومتر حدود 5.96 لیتر بنزین مصرف می‌کند، با این ترتیب با توجه به حجم باک 47 لیتری‌اش می‌تواند مسافتی بیش از 780 کیلومتر را بدون نیاز به سوخت‌گیری بپیماید.

شتاب صفر تا صد در شرایط استاندارد 6.95 و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ثانیه اعلام شده است.

از تجهیزات رفاهی و ایمنی جی اس ای امپو می‌توان به ترمز ضد قفل، سیستم کنترل کشش و پایداری، کیسه هوای صندلی‌های جلو، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین 360 درجه و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

 

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز