پرفروش ترین گوشی پوکو در بازار + قیمت

گوشی پوکو کاماپرس
ژیوار

گوشی‌ پوکو با داشتن بدنه و صفحه نمایش مناسب و اقتصادی‌ و همچنین پردازشگرهای قوی توانست طی مدت زمان کوتاهی نظر بسیاری از جوانان به خصوص عاشقان گیم و حتی مخاطب‌های عام تلفن همراه را به خود جلب کند. گوشی‌های سری پوکو با قیمت‌های مقرون به‌صرفه و ظاهر مناسب، امروزه به یکی از گوشی‌های محبوب بازار تبدیل شده‌اند. شیائومی با عرضه گوشی پوکو با قیمت‌های اقتصادی، بسیاری از کاربران را با خود همراه کرد.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش، 5 گوشی پرفروش پوکو را معرفی می‌کند:

گوشی پوکو ایکس 5 پرو 5 جی ( Poco X5 Pro 5G)

گوشی موبایل شیائومی Poco X5 Pro 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی و اندروید 12، درحال حاضر در محدوده‌ قیمتی 13 تا 14 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود. بعد از مدل‌های موفق X3 و X4، شیائومی با عرضه‌ی X5 توانست محبوبیت سری پوکو را بیش از پیش افزایش دهد.
حافظه‌ داخلی گوشی پوکو ایکس 5 پرو 5 جی، 256 گیگابایت و حافظه‌ رم آن 8 گیگابایت است؛ درنتیجه این گوشی برای بازی‌های موبایل نسبتا سبک و یا بازی‌هایی با حجم متوسط، مناسب‌تر است.

پوکو ایکس5پرو کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو ایکس 4 پرو 5 جی (Poco X4 Pro 5G)

گوشی پوکو ایکس 4 که در 3 رنگ زرد، آبی و مشکی عرضه می‌شود، طبق نظر کاربران، از محبوب‌ترین‌های سری‌های پوکو شیائومی به‌حساب می‌آید. حافظه‌ داخلی 285 گیگابایتی این گوشی به همراه کیفیت دوربین 108 مگاپیکسلی، تقریبا تمام انتظاراتی را که از یک گوشی متوسط و مقرون به‌صرفه دارید، برطرف می‌کند.
این مدل برای نصب و اجرای بازی‌هایی با گرافیک و حجم سنگین مناسب نیست و برای استفاده‌ روزمره عملکرد بهتر و قابل‌قبولی دارد.

پوکو ایکس4 پرو کاماپرس

 

گوشی موبایل شیائومی پوکو سی 40 (Poco C40)

این محصول یک گوشی خوش قیمت از سری پوکو است که صرفا در رنگ مشکی عرضه شده است. شیائومی پوکو سی 40 با اندروید 11 و حافظه‌ داخلی 64 گیگابایتی می‌تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که در روز استفاده‌های سنگین و زیادی از گوشی ندارند.
دوربین گوشی پوکو سی 40 شیائومی 13 مگاپیکسل است که یک دوربین معمولی برای گوشی‌های اندروید به‌حساب می‌آید و برای استفاده‌ حرفه‌ای از دوربین و عکاسی چندان مناسب نیست.

پوکو سی40 کاماپرس

گوشی موبایل پوکو اف 5 (Poco F5)

گوشی پوکو اف 5 یک گوشی سبک و خوش‌دست، با حافظه‌ داخلی 256 و حافظه‌ رم 12 گیگابایتی، در رده‌ چهارم پرفروش‌ترین گوشی‌های پوکو قرار می‌گیرد. صفحه‌ نمایش باکیفیت و پردازشگر نسبتا قوی این گوشی آن را به یکی از گوشی‌های قابل اعتماد پوکو در زمینه‌ گیمینگ و بازی تبدیل کرده است.
قابلیت شارژ سریع، پخش 14 ساعت ویدئو، پخش 155 ساعت موسیقی و 23 ساعت فیلم‌برداری، پوکو اف 5 را به یکی از گوشی‌های مناسب سفر تبدیل کرده‌ است.

گوشی موبایل شیائومی پوکو ام 5 اس (M5s)

پوکو مدل ام 5 اس، در محدوده‌ قیمتی 6 تا 7 میلیون تومان، یکی دیگر از گوشی‌های قیمت مناسب، برای کاربران عادی و استفاده روزمره است. این گوشی با حافظه‌ داخلی 128 و حافظه‌ رم 6 گیگابایتی، می‌تواند یک گزینه‌ مناسب برای کاربردهای روزمره و غیرتخصصی باشد.
سبک بودن پوکو مدل M5s و داغ نکردن حین پردازش برنامه‌های نسبتا سنگین از نکاتی است که کاربران در نقد این مدل گوشی پوکو، بسیار به آن اشاره کرده‌اند.

پوکو اف5 کاماپرس
انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومی
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز