پرفروش ترین کفش کالج زنانه با چرم طبیعی + قیمت

کالج-کاماپرس
ژیوار

کفش کالج زنانه با رنگ‌های تیره طرفداران بیشتری دارد. این کفش‌ها که مدل‌های پرفروش آن قیمتی بالای یک میلیون تومان دارند، عموما در سایزهای کوچک زنانه با تنوع بسیار بالا طراحی و عرضه می‌شود. این محصولات از چرم طبیعی گاوی‌ و مصنوعی تهیه شده‌اند و امکان تمیز کردن آن‌ها با واکس وجود دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در خرید کالج باید به آن توجه کرد قابلیت ارتجاعی کفش و نرم بودن آن است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین کفش‌ کالج زنانه با چرم طبیعی را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

کفش کالج زنانه گلسار مدل 5010a500140

این مدل با سایزبندی 36 و 37 در بازار موجود است و با قیمت 1 میلیون و 41 هزار تومان، در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این محصول با چرم طبیعی تهیه شده و کفی ساده‌ای دارد. زیره این کفش نیز تخت بوده و فرم یکسره‌ای عرضه کرده است. این کفش کالج با کش در طرفین راحتی خوبی داشته و برای کاربرد روزمره بسیار مناسب است. برای تمیز کردن این کفش می‌توانید از دستمال نم دار، واکس و روغن مخصوص استفاده کنید.

کالج-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

کفش کالج زنانه چرم عطارد کد  SH64

این کفش با سایزبندی 36 تا 40 موجود بوده و با قیمت 2 میلیون و 640 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با جنس چرم طبیعی و نحوه بسته شدن کشی دارای قابلیت ارتجاعی بالایی است و امکان گردش هوا در داخل کفش را فراهم می‌کند. این محصول انعطاف پذیر، دارای پاشنه تا پنجه تمام چرم بوده و رویه آن از چرم طبیعی گاوی رستیک تهیه شده است. بخش داخل این کفش با چرم طبیعی بز آماده شده و وزن اندکی دارد.

کالج-کاماپرس

کفش کالج زنانه چرم مدل WS3404 1597

این محصول با سایز 37 تا 39 عرضه شده و قیمت آن 2 میلیون و 898 هزار تومان است. این کفش چرم طبیعی به گونه‌ای طراحی شده که فشار بر روی پا را کاسته و همچنین کفی ساده‌ای دارد. استفاده از این کفش با انواع لباس‌های مختلف مناسب بوده و قابلیت ست کردن را برای خانم‌های شیک پوش فراهم  می‌کند.

کالج-کاماپرس

 

کفش کالج زنانه YA11102 صاد

این کفش با جنس چرم طبیعی و بسته شدن یکسره، با قیمت 1 میلیون و 950 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با سایزبندی 36 تا 41 در بازار موجود است و کفی با قابلیت ارتجاعی بالا دارد. از ویژگی‌های زیره در این محصول می‌توان به انعطاف پذیری و مقاومت در برابر ساییده شدن اشاره کرد. رویه این محصول از چرم گاوی تهیه شده و وزن آن سبک است.

کفش کالج زنانه YA11102 صاد-کاماپرس

 

 

کفش کالج چرم بارز DN29.ms

این محصول با سایز 37 و با قیمت 1 میلیون و 550 هزر تومان در بازار موجود است. این کفش با جنس چرم طبیعی، قابلیت ارتجاعی بالایی داشته و بالشتک هوایی در بخش کفی دارد. کفش کالج بارز که به عنوان کفش طبی شناخته می‌شود، زیره‌ای تخت داشته و از وارد کردن فشار به پا جلوگیری می‌کند. این محصول برای استفاده روزمره و رسمی گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

کفش کالج چرم بارز DN29.ms-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز