پرفروش ترین بوت زنانه در دیجی کالا + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اکثر بوت‌های پرفروش پاییز امسال به شکل زیپ‌دار عرضه شده‌اند و حتی اگر دارای بند باشند با زیپ باز و بسته می‎شوند. از ویژگی‌های پرفروش ترین بوت زنانه در بین کاربران دیجی کالا می‌توان به رنگبندی نسبتا تیره و مشکی این محصولات اشاره کرد. این محصولات با نوک و پاشنه پهن عرضه شده‌اند و ارتفاع پاشنه آن‌ها زیاد نیست. مهم‌ترین آیتم در خرید این محصولات کاربردی بودن آن‌ها برای استفاده روزمره است.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از پرفروش ترین بوت‌های زنانه در دیجی کالا را معرفی می‌کند.

پرفروش ترین بوت زنانه با مدل رونیکا

این بوت زنانه با جنس چرم مصنوعی در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول با نحوه بسته شدن زیپی کاربردی اسپرت و روزمره دارد که می‌توان در میهمانی نیز از آن استفاده کرد. این بوت زنانه با نوک پهن و ارتفاع ساق حدودا 30 سانتی متری، دارای پاشنه پهن و 4 سانتی متری است. این محصول وزن کم و دوخت ظریفی داشته و با دستمال یا مواد مراقبت از چرم تمیز می‌شود.

بوت-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بوت زنانه پرفروش مدل J2524-053 چرم مشهد

این مدل با قیمت 8 میلیون و 697 هزار تومان در بازار موجود است. این بوت که در آن از چرم طبیعی استفاده شده با زیپ بسته می‌شود و کاربردی روزمره و اسپرت دارد. این محصول با پاشنه و نوک پهن تا بالای مچ پا را در بر می‌گیرد و کفش راحتی برای استفاده در محیط‌های کاری صمیمی به حساب می‌آید. این مدل با رنگ‌بندی مشکی و کرمی طرفداران بیشتری را به خود جذب می‌کند.

بوت-کاماپرس

بوت پرفروش مدل A-17 با کد 643

این کفش با رنگ سفید و نحوه بستن بندی با قیمت 550 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول در جایگاه سوم پرفروش ترین بوت زنانه دیجی کالا قرار دارد و علاوه بر کاربرد روزمره و اسپرت می‌توان آن را برای میهمانی نیز استفاده کرد. این بوت با چرم مصنوعی تهیه شده و تا سایز 40 آن در بازار موجود است. اغلب علاقه‌مندان به این مدل دختران نوجوان و جوان هستند که می‌توانند با لباس‌های مینیمال آن را ست کنند.

بوت-کاماپرس

بوت مدل 442 با رنگ مشکی

پرفروش ترین بوت زنانه بعدی در دیجی کالا با رنگ مشکی و طرحی نسبتا ساده ارائه شده که با قیمت 5 میلیون و 380 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با چرم طبیعی تهیه شده و مدل بستن آن با زیپ است. این بوت زنانه برای استفاده روزمره و میهمانی قابلیت بالایی دارد و با لباس‌های زیادی می‌تواند ست شود. ارتفاع پاشنه در این مدل 2 سانتی متر بوده و فرم نوک و پاشنه آن پهن است.

بوت-کاماپرس

بوت زنانه مدل J2586 چرم مشهد

این مدل که با چرم طبیعی عرضه شده با قیمت 7 میلیون و 498 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول با نحوه بسته شدن زیپی امکان استفاده برای محیط‌های رسمی و اداری را فراهم می‌کند و از این جهت برای خانم‌های شاغل انتخاب مناسبی به حساب می‌آید. سایزبندی این بوت زنانه تا شماره 40 موجود است و پاشنه و نوک آن پهن هستند.

بوت-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : چرم مشهددیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز