بهترین نیم بوت های مردانه از نگاه کاربران + قیمت

کفش-کاماپرس

نیم بوت‌های مردانه پرطرفدار عموما در رنگ‌های تیره و با کاربری روزمره عرضه شده‌اند. اکثرا نیم بوت‌هایی که طرحشان ساده است فروش بیشتری دارند و ست کردنشان با انواع لباس‌های دیگر راحت‌تر است. نیم بوت‌های مردانه با جنس چرم طبیعی و مصنوعی علاقه‌مندان زیادی بین افراد دارند و معمولا برای استفاده در تمام مکان‌ها از جمله اداره، دانشگاه، میهمانی و یا کاربرد روزمره تهیه می‌شوند.

کاماپرس در این گزارش بهترین نیم بوت‌های مردانه از نگاه کاربران را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

نیم بوت مردانه عطارد کد SH89

این نیم بوت که با چرم طبیعی ساخته شده با قیمت 699 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد و از سایز 40 تا 44 آن موجود است. این محصول با زیپ بسته می‎‌شود و جزو محصولات لوکس به حساب می‌آید که برای تمام تیپ‌ها مناسب است. این نیم بوت تمام چرم بوده و به همین جهت می‌توان از واکس بی‌رنگ یا مشکی برای کل آن استفاده کرد. رویه این محصول چرم طبیعی گاو و آستر داخل آن همراه با کفی از چرم طبیعی بز تهیه شده است.

بهترین نیم بوت های مردانه از نگاه کاربران + قیمت-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

نیم بوت مدل اسپانیا

این محصول با قیمت 350 هزار تومان به فروش می‌رسد و از سایز 40 تا 44 آن موجود است. این نیم بوت که با رنگ مشکی طرفداران زیادی پیدا کرده برای استفاده در محل کار و روزمره مناسب است و می‌توان از واکس مشکی و بی‌رنگ برای تمیز کردن آن استفاده کرد. این محصول با چرم مصنوعی تهیه شده و نحوه بستن آن با زیپ است.

بهترین نیم بوت های مردانه از نگاه کاربران + قیمت-کاماپرس

نیم بوت مردانه شیک گام

این مدل که حالت اسپرت‌تری دارد با قیمت 420 هزار تومان به فروش می‌رسد و از سایز 40 تا 44 در بازار موجود است. این نیم بوت با چرم مصنوعی تهیه شده و بندهایی برای بستن کفش دارد. این محصول که پاشنه تخت به حساب می‌آید برای تمام محیط‌ها قابل استفاده است و به همین جهت می‌توان آن را در علاوه بر مصرف روزمره به عنوان کفش میهمانی نیز استفاده کرد.

بهترین نیم بوت های مردانه از نگاه کاربران + قیمت-کاماپرس

نیم بوت سوئد کد SH

این مدل با قیمت 1 میلیون و 299 هزار تومان فروخته می‌شود و از سایز 41 تا 46 آن در بازار وجود دارد. این محصول که با جنس اشبالت عرضه شده به شکل بندی بسته می‌شود و محصول برند نسیم است. این کفش که در رده کفش‌های رسمی قرار می‌گیرد قابلیت استفاده در محیط‌های مختلف را دارد و با رنگ خاص‌تری قابل خریداری است.

بهترین نیم بوت های مردانه از نگاه کاربران + قیمت-کاماپرس

نیم بوت چرم عطارد مدل طبیعی کد SH105

این مدل با سایزبندی 40 تا 44 با قیمت 5 میلیون و 390 هزار تومان به فروش می‌رسد و با چرم طبیعی تهیه شده است. این نیم بوت مردانه را می‌توان با واکس بی‌رنگ تمیز کرد. بخش بیرونی کفش با چرم طبیعی گاو و بخش داخل آن با چرم طبیعی بز درست شده است. شکل ساخت این نیم بوت تاثیر زیادی در انتقال گرمای زمین به پا دارد و می‌تواند از بوی بد پا جلوگیری کند. این کفش‌ مقاومت بالایی دارد و نحوه بستن آن کشی است.

نیم بوت چرم عطارد مدل طبیعی کد SH105

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز