بهترین بوت دخترانه برای زمستان + قیمت

در تهیه بوت بچگانه دخترانه برای زمستان قبل از هر چیز باید به کیفیت گرم نگه داشتن محصول توجه کرد. بهترین محصولات موجود در بازار با لایه داخلی پشمی عرضه شده و از ورود آب به داخل کفش جلوگیری می‌کنند. در اکثر موارد مدل‌های یکسره محبوبیت بیشتری نسبت به بنددار و چسبی دارند که نسبت به سن و سال کودکان گزینه مناسبی به نظر می‌رسند.

کاماپرس در این گزارش بهترین بوت‌های بچگانه دخترانه با سایز 20 تا 25 را با جست‌وجو در سایت دیجی کالا معرفی می‌کند.

بوت بچگانه دخترانه لوپیلو IAN 301941

این بوت با سایز 24 و 25، چراغ دار بوده با قیمت 517 هزار تومان در زمان تهیه این گزارش به فروش می‌رسد. این محصول با لایه پشمی داخلی رین بوت تهیه شده که امکان جدا کردن آن وجود دارد. زمانی که لایه پشمی را از کفش در بیاورید اندازه کفش یک سایز بزرگ‌تر خواهد شد. این محصول با جنس بیرونی پلاستیک و مواد مصنوعی تهیه شده که از نفوذ رطوبت و آب به داخل کفش جلوگیری می‌کند. نحوه بستن کفش یکسره بوده و برای کاربرد روزمره، اسپرت و میهمانی مناسب است. ارتفاع ساق پا در این مدل 18 سانتی متر بوده و پاشنه‌ای 3 سانتی متری دارد.

بوت بچگانه دخترانه لوپیلو IAN 301941-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

 

بوت بچگانه دخترانه ایمپی دیمپی مدل اسب تک شاخ

این مدل با سایز 22 و قیمت 1 میلیون و 200 هزار تومان در بازار موجود است. جنس این کفش از لاستیک بوده و داخل آن از پشم تهیه شده که بسیار گرم و انعطاف پذیر است. این محصول که برای استفاده روزمره و میهمانی مناسب در نظر گرفته می‌شود، امکان پوشیدن یکسره را فراهم کرده و برای کودکانی که آرام و قرار ندارند انتخاب مناسبی به حساب می‌آید.

بوت بچگانه دخترانه ایمپی دیمپی مدل اسب تک شاخ-کاماپرس

بوت بچگانه دخترانه لوپیلو GSH70

این مدل با سایز 24 و کاربرد اسپرت، میهمانی و روزمره با قیمت 920 هزار تومان به فروش می‌رسد. جنس این بوت بچگانه EVA (اتیلن – وینیل استات) و TPU (ترموپلاستیک پلی اورتان) بوده و نحوه بستن آن با چسب صورت می‌گیرد. کشور مبدا این بوت آلمان معرفی شده است و انتخاب مناسبی برای روزهای سرد زمستان به حساب می‌آید.

بوت بچگانه دخترانه لوپیلو GSH70-کاماپرس

بوت بچگانه دخترانه مدل E 4635

این مدل با سایزبندی 22 تا 24 و با قیمت 965 هزار تومان در بازار موجود است. این محصول از جنس پلی استر، ویسکوز تهیه شده و نحوه بستن آن با بند صورت می‌گیرد. کاربرد این بوت کودکانه، اسپرت، میهمانی و روزمره بوده و پاشنه‌ای تخت دارد که برای راحتی پای کودک مناسب به حساب می‌آید. این بوت بچگانه دخترانه ضد آب بوده و قابلیت بالایی در گرم نگه داشتن پا دارد، در عین حال لطافت و نرمی این محصول نیز قابل توجه است.

بوت بچگانه دخترانه مدل E 4635-کاماپرس

 

بوت بچگانه دخترانه لوپیلو 2053

این مدل با سایز 25 و به شکل چراغ دار عرضه شده و 1 میلیون و 890 هزار تومان قیمت دارد. این محصول از جنس پشم، پلی استر و مواد مصنوعی تهیه شده و قابلیت بالایی در گرم نگه داشتن پا ارائه می‌دهد. نحوه بستن این کفش با بند صورت می‌گیرد و کاربرد آن برای روزمره، میهمانی و اسپرت مناسب است. این بوت بچگانه دخترانه زیره سفت و سختی داشته و از سر خوردن روی برف جلوگیری می‌کند.

بوت بچگانه دخترانه لوپیلو 2053-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز