6 ماسک مو پرفروش برای رفع خشکی و وز مو

ژیوار

خشکی و وز مو یکی از رایج‌ترین مشکلات خانم‌ها در حوزه زیبایی به شمار رفته که استفاده از رنگ موی نامرغوب، دکلره کردن غیرحرفه‌ای، استفاده مستمر از سشوار و اتوی مو و عوامل ژنتیکی و محیطی از مهمترین دلایل بروز آن است. رفع این معضل راه ‌حل‌های گوناگونی دارد که ماسک مو از کاربردی‌ترین و موثرترین روش‌های موجود به شمار می‌رود. انواع ماسک مو در فروشگاه‌های اینترنتی معرفی شده که طی آن کاربر می‌تواند با توجه به بودجه و نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

کاماپرس در این مطلب، پرفروش‌‌ترین ماسک مو برای رفع خشکی و وز مو در بازار را معرفی می‌کند.

بهترین ماسک موها برای رفع خشکی و وز مو

1-ماسک مو مغذی آووکادو اینکتو

ماسک مو آووکادو اینکتو یک تغذیه ‌کننده و تقویت ‌کننده قوی برای موهای خشک و آسیب دیده به شمار می‌رود. حجم این ماسک 300 میلی‌لیتر بوده که در یک ظرف کاسه‌ای جای دارد. در ساخت این محصول تا 94 درصد از مواد طبیعی استفاده شده که باعث اثربخشی بیشتر آن می‌شود. ماسک مو‌ آووکادو اینکتو از اسید‌های چرب امگا 3 و روغن‌های طبیعی برای آبرسانی به لایه‌های عمقی مو، ویتامین‌های مختلف مانند B2 ،D ،E ،A  و مواد معدنی گوناگون مانند آهن و مس تولید شده است. علاوه بر این به دلیل وجود بیوتین در این ماسک، موها تقویت شده و به رشد مجدد مو نیز کمک می‌کند.

ماسک مو مغذی آووکادو اینکتو

2-ماسک مو برای رفع خشکی و وز مو یانسی

در این ماسک مو از ترکیبات مختلفی مانند روغن آرگان، روغن آووکادو و ابریشم ژاپنی هیدرولیز شده استفاده شده است. این ترکیبات در کنار هم وز موها را از بین برده  و موهایی ابریشمی به شما تحویل می‌دهد. ماسک یانسی با اثرگذاری قوی‌ بر ساقه مو، نقش مهمی در احیای مجدد موها ایفا می‌کند. همچنین این ماسک حالت خشن و وزی موها را از طریق آبرسانی عمقی از بین برده و حس شادابی و تازگی را به موها هدیه می‌دهد.

دریان سفر امید

ماسک مو برای رفع خشکی و وز مو یانسی

3-ماسک مو لاکایین

ماسک مو لاکایین به دلیل تاثیر سریع بر روی موهای خشک، یکی از قوی‌ترین ماسک موهای رفع کننده خشکی و وز مو به شمار می‌رود. علاوه بر تاثیرگذاری سریع، این ماسک از مدت اثر طولانی برخوردار است، یعنی صافی و براقی مو را تا ساعت‌ها حفظ می‌کند. خاصیت آبرسانی بالای این ماسک علت اصلی صافی و براقی مو بوده و همچنین به دلیل فرمولاسیون ملایم قابلیت استفاده روزمره دارد.

بیشتر بخوانید:

 

ماسک مو لاکایین

4-ماسک موهای شکننده و وزدار فولیکا

شاید بتوان این ادعا را کرد که بهترین و اقتصادی‌ترین ماسک مو برای موهای وزدار، ماسک مو فولیکا است. این ماسک با فرمولاسیون ویژه، خشکی و وز مو را به سرعت از بین برده و به شانه پذیری موها کمک می‌کند. همچنین استفاده از ویتامین‌های مختلف از جمله ویتامین B5 و عصاره جنیکوبایلوبا و توکوفریل استات در این محصول به رفع خشکی و درخشندگی و تقویت موها کمک شایانی می‌کند.

ماسک موهای شکننده و وزدار فولیکا

5-ماسک آبرسان مو روغن آرگان و ماکادمیا اوری استرند

ماسک آبرسان مو روغن آرگان و ماکادمیا اوری استرند علاوه بر اینکه خشکی موها را از بین می‌برد، وز و کدری موها را نیز تا حد قابل ملاحظه‌ای درمان می‌کند. درواقع روغن آرگان و ماکادمیا (فندق استرالیایی) به عنوان دو عامل مغذی و موثر در از بین بردن آسیب‌ موها به شمار می‌روند. این آسیب‌ها در اثر رنگ کردن، صاف کردن و یا حرارت بیش از حدی که به موها وارد شده، ایجاد می‌شود.

ماسک آبرسان مو روغن آرگان و ماکادمیا اوری استرند

6-ماسک مخصوص موهای وز و مجعد سندو

ماسک مخصوص موهای وز و مجعد سندو حاوی ترکیباتی مانند عصاره گوجه ­فرنگی، جو دو سر و کره سویا است. این ترکیبات با خاصیت ویژه، سبب افزایش انعطاف مو و از بین بردن وزی و خشکی آن و در نهایت ایجاد موهایی درخشان، نرم و ابریشمی می‌شود. این ماسک از مواد طبیعی ساخته شده و به دلیل خاصیت آبرسانی عمقی، حالت ابریشمی و براقی به ظاهر مو می‌دهد.

 

انتهای پیام

مرتبط با : خانومیدیجی کالاریحا
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز