بهترین بالم‌ لب و رژ‌لب در بازار

بالم‌لب و رژ‌لب -کاماپرس
لست سکند

همان اندازه که پوست صورت به محافظت و آبرسانی نیاز دارد، پوست لب‌ها نیز نیازمند رسیدگی است. بالم لب‌ محصولات محافظتی مخصوص لب بوده که نیاز آبرسانی و مرطوب‌کنندگی پوست لب را برطرف می‌کند.

به گزارش کاماپرس، پوست لب‌ها بدون آبرسانی دچار ترک‌های ریز و درشت شده و ممکن است منجر به زخم شدن، کدری و حتی سوزش و درد در ناحیه لب‌ها شود؛ لذا استفاده از مواد تقویت کننده در این باره ضروری است.

در این گزارش انواع بالم‌لب و رژ‌لب بادوام و تاثیر آنها در تقویت و زیبایی لب­ ها مورد بررسی قرار گرفته است.

بالم لب؛ زیرساز آرایش لب­ ها

بالم لب‌ بی‌رنگ می‌تواند زیرساز آرایش لب‌ها نیز باشد. اگرچه برخی از رژ لب‌ها دارای چربی بوده و نیاز پوست لب را برطرف می‌کند، ولی اکثر رژها بافت خشکی داشته و بهتر است قبل از آنکه رژها را به روی لب‌های خود بمالید، کمی از بالم لب بی‌رنگ استفاده کنید. رژهای خشک روی لب‌های بدون آب، فارغ از هر گونه زیبایی فقط ظاهر یک کویر رنگی را ایجاد می‌کند؛ از این رو داشتن یک بالم‌ لب ترمیم‌ کننده و رژلب بادوام از نیازهای روزمره هر بانویی است.

انواع بالم لب

رطوبت‌رسانی به لب‌ها به‌صورت روزانه باید انجام شود؛ به‌ویژه در پاییز و زمستان که سرمای هوا باعث خشکی زودبه‌زود پوست حساس لب‌ها می‌شود. انواع گوناگونی از بالم لب در بازار موجود است که استفاده از آن فارغ از جنسیت هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب است. این تنوع شامل بالم لب‌های بدون رنگ، بالم لب‌های درمانی، بالم لب‌های طعم‌دار، بالم لب‌های رنگی، بالم لب‌های پرکننده و بالم لب‌های ضدآفتاب است.

راز آسمان پایتخت

بالم لب‌های درمانی را به‌هیچ‌عنوان بدون تجویز پزشک تهیه نکنید. مصرف این محصول در صورت نیاز باید توسط دکتر پوست تجویز شود، اما بالم لب‌های رنگی برای استفاده روزانه بانوانی که اهل آرایش زیاد نیستند و فقط می‌خواهند آراسته باشند، مناسب است. بالم لب‌های ضدآفتاب نیز برای محافظت از لب‌ها در برابر چروک‌های پیری لب به­‌کار می­‌رود. از انواع دیگر بالم‌لب می‌توان از نوع حرارتی آن نام برد که پس از چند دقیقه از زمان استفاده، لب‌ها را حجیم کرده و به آن رنگ می‌­دهد.

بالم‌لب و رژ‌لب -کاماپرس

پرفروش‌ترین بالم‌لب

1ـ بالم لب سوتینگ ریپیر نئودرم: این محصول حاوی آلوورا، کره درخت شی، موم زنبور عسل و انواع ویتامین‌ها است. بالم لب ریپیر نئودرم با خاصیت ترمیم‌کنندگی پوست لب، از پوسته‌‌پوسته شدن آن جلوگیری کرده و باعث تغذیه آن می‌شود. این محصول فاقد عطر، رنگ و مواد نگهدارنده بوده و برای انواع پوست به‌­ویژه پوست‌های حساس مناسب است. قیمت این بالم لب 15 میلی‌لیتری در لحظه تهیه گزارش 66 هزار تومان است.

2ـ بالم‌لب هیدرودرم: این بالم لب حاوی روغن جوجوبا، شی‌باتر، ژل آلوورا، روغن کرچک و انواع ویتامین است که خاصیت رطوبت رسانی و ترمیم‌کنندگی بالایی دارد. این بالم لب فاقد رنگ و چربی اضافه بوده و به راحتی جذب پوست لب‌ها می‌شود. همچنین این محصول ضدحساسیت بوده و برای استفاده بانوان و آقایان مناسب است. این محصول چهار گرمی به قیمت 56 هزار تومان عرضه می‌شود.

بالم‌لب و رژ‌لب -کاماپرس

انواع رژلب

رژلب‌ها دارای تنوع گسترده‌ای بوده که باتوجه ‌به نیاز، نوع تیپ و استایل و برای مکان‌های گوناگون استفاده می‌شود. از انواع رژلب‌ها می‌توان به رژلب‌های جامد که شامل انواع مدادی، پالتی و پیچی بوده و همچنین به رژلب‌های مایع که شامل رژلب مایع براق، مات و برق لب‌های ساده می‌شود، اشاره کرد.

بالم‌لب و رژ‌لب -کاماپرس

پرفروش‌ترین رژلب

1ـ رژلب جامد این‌لی: این رژلب بافت سبکی داشته و بدون سرب است که خاصیت رطوبت رسانی به لب­‌ها و سرب نداشتن، از ویژگی‌های ممتاز این رژلب است. این محصول دارای بافتی کرمی است که پوشش یکدست و مخملی به لب‌ها می‌دهد. رژلب جامد این‌لی دارای 19 رنگ مختلف بوده و ماندگاری بالایی نیز دارد. قیمت این محصول 155 هزار تومان است.

2ـ رژلب جامد مات آب‌رسان نوت: این رژلب حاوی روغن ماکادمیا است که رطوبت مورد نیاز لب را فراهم کرده و از خشک شدن  و ترک خوردن آن جلوگیری می‌کند. رژلب جامد نوت علاوه بر آبرسانی بالا، ظاهری مات و شیک برای لب‌ها ایجاد کرده و ماندگاری بالایی نیز دارد. قیمت این محصول 4.5 گرمی 433 هزار تومان است.

بالم‌لب و رژ‌لب -کاماپرس

خرید بهترین بالم‌لب و رژلب از فروشگاه “سفیر”

سفیر، یکی از قدیمی‌ترین فعالان و شرکت‌های عرضه‌کننده محصولات آرایشی و بهداشتی است. این مجموعه شرایطی را برای خرید حضوری و اینترنتی برای مشتریان خود فراهم کرده است که مشتریان بتوانند با گرفتن خدمات مشاوره و صحبت با مشاوران این مجموعه، محصول موردنیاز خود را با اطمینان و آسودگی خاطر تهیه کنند و در منزل خود تحویل بگیرند. قیمت محصولات فوق نیز از سایت این فروشگاه استخراج شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات آرایشی سفیر می‌توانند به وب‌سایت این مجموعه به آدرس https://www.safirstores.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز