محبوب ترین کرم ضد چروک دور چشم در میان خانم ها کدام است؟

کرم-ضدچروک-دورچشم
ژیوار

کرم‌های دورچشم مخصوص رسیدگی به پوست اطراف چشم و مراقبت از آن در مقابل ایجاد لک، سیاهی و چین‌وچروک هستند. پوست دور چشم نازک‌تر و حساس‌تر از بقیه نواحی صورت است و ممکن است علائم پیری در این ناحیه زودتر خودشان را نشان دهند به همین دلیل استفاده روزانه از کرم‌های ضدچروک دورچشم برای افراد بالای 25 سال توصیه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت خانومی محبوب‌ترین کرم ضدچروک‌های دور چشم را معرفی می‌کند:

1ـ کرم دورچشم ضدچروک با خاصیت ضدتیرگی قوی الارو

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 464 هزار تومان است و 15 میل حجم دارد.  بافت این کرم به صورت ژلی است و به کاهش تیرگی و چروک‌های سطحی پوست اطراف چشم کمک می‌کند. این محصول حاوی شی‌باتر، روغن آرگان و کافئین است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به خاصیت کلاژن‌سازی آن اشاره کرد که موجب افزایش قابلیت ارتجاعی آن و انعطاف‌پذیری بیشتر پوست دورچشم می‌شود. نظرات کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند متغیر بوده، برخی از بافت سبک و اثرات آن در از بین بردن تیرگی‌ دورچشم رضایت داشته و برخی دیگر ناراضی بودند.

کرم-دورچشم-ضدچروک-الارو-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2ـ کرم دورچشم رولی ضدچروک سیمپل

قیمت این محصول 230 هزارتومان است و 15 میل حجم دارد. این کرم فاقد پارابن، الکل و مواد شیمیایی حساسیت‌زا بوده و برای انواع پوست به خصوص پوست‌های حساس مناسب است. دورچشم رولی سیمپل به از بین بردن پف ناحیه دورچشم کمک می‌کند و باعث می‌شود پوست دورچشم لطیف و شادابی داشته باشید. رولی بودن این محصول و استفاده راحت آن ویژگی متمایز این محصول از نمونه‌های مشابه است. کاربرانی که این کرم را خریداری کرده‌اند از خاصیت از میان بردن چروک‌های سطحی این محصول رضایت دارند.

کرم-دورچشم-ضدچروک-سیمپل-کاماپرس

3ـ کرم ژل دورچشم ضدچروک ساین اسکین

قیمت این محصول 150 هزار تومان و200 گرم حجم دارد. این کرم حاوی گلیسرین، روغن جوجوبا ، روغن نسترن وحشی و مجموعه قوی از آنتی‌اکسیدان‌ها است. این محصول ادعا دارد که باعث کاهش و از میان بردن چروک‌های پنجه کلاغی اطراف چشم می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ویتامین‌های  A و Eدر این کرم اشاره کرد که علاوه بر کاهش چروک و روشن‌تر شدن پوست، در جلوگیری از افتادگی پوست زیرچشم نیز مؤثر هستند اشاره کرد. کاربرانی که ای کرم دورچشم را خریداری کرده‌اند از کیفیت و کارایی این محصول رضایت داشتند.

کرم-ضدچروک-دورچشم-ساین-اسکین-کاماپرس

4ـ کرم ضدچروک و پیری دورچشم مدل CelluarBoost نوتروژینا

قیمت این محصول 580 هزار و 800 تومان است و 15 میل حجم دارد. این کرم حاوی هیالورونیک اسید و ویتامینC است که در روشن‌تر شدن و از بین بردن لک‌های پوستی نیز مؤثر هستند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تحریک کلاژن و افزایش خاصیت ارتجاعی آن اشاره کرد. کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند از بافت سبک وجذب سریع این کرم رضایت داشتند.

کرم-ضدچروک-دورچشم-نوتروژینا-کاماپرس

5ـ کرم ضدچروک دورچشم با خاصیت آنتی‌اکسیدانی هیدرودم

قیمت این محصول 157 هزارتومان است و 20 میل حجم دارد. این کرم حاوی روغن بادام شیرین، شی‌باتر، رتینول و گلیسرین است و به کاهش چروک و رطوبت‌رسانی اطراف چشم کمک می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به ویتامین A و B5 این کرم و به افزایش انعطاف پذیری وجلوگیری از افتادگی پوست آن اشاره کرد. اکثر کاربرانی که این محصول را تهیه کرده‌اند رضایت بالایی از آن داشته و همچنین از قیمت مناسب آن نیز راضی بودند.

کرم-ضدچروک-دورچشم-هیدرودرم-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : خانومی
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز