بهترین دستگاه های آبمیوه گیری در بازار + قیمت

آبمیوه-گیری-کاماپرس
ژیوار

ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در میوه‌ها و سبزیجات برای تقویت بدن و پیشگیری و حتی درمان برخی بیماری‌ها مهم هستند. در سال‌های اخیر به علت شیوع بیماری‌های مختلف دستگاه آبمیوه‌گیری به یکی از لوازم پرکاربرد در خانه‌ها تبدیل شده است؛ زیرا یک آبمیوه‌گیری خوب به‌راحتی می‌تواند نوشیدنی مقوی شما را در عرض چند دقیقه آماده کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا پرفروش‌ترین آبمیوه‌گیری‌های این سایت را معرفی می‌کند:

1ـ آبمیوه‌گیری دستی بیتا مدل 101 کد 2501163

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 1 میلیون و 197 هزار تومان است. این آبمیوه‌گیری حدود 7 کیلو و نیم وزن دارد و جنس بدنه آن چدن و دستگیره آن از جنس پلاستیک مستحکم است. این آبمیوه‌گیری دارای دسته اهرمی قدرتمند برای آبمیوه‌گیری انواع میوه‌های آبدار بدون فشار به پوست میوه است. این دستگاه آبمیوه‌گیری کاملا دستی بوده و بدون نیاز به برق کار می‌کند. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از عملکرد و کیفیت بالای این آبمیوه‌گیری در کنار قیمت مناسب آن رضایت دارند.

آبمیوه-گیری-بیتا-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

2ـ آبمیوه‌گیری پارس‌خزر مدلTiger

قیمت این محصول 3 میلیون و 263 هزار تومان است و 24 ماه گارانتی دارد. این دستگاه برقی بوده، وزن آن 4 کیلو و 600 گرم و جنس آن تلفیقی از فلز و پلاستیک است. آبمیوه‌گیری پارس خزر مدل تایگر یک دستگاه جمع و جور است که مخزن تفاله‌گیری آن 2 لیتر حجم دارد. این محصول پایه ضدلغزش دارد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به فیلتر و تیغه استیل و برس مخصوص تمیز کردن بسکت آن اشاره کرد. کاربرانی که این دستگاه را خریداری کرده‌اند از قدرت بالا، کیفیت بدنه آن و شستشوی راحت قطعات آن رضایت دارند.

آبمیوه-گیری-پارس-خزر-کاماپرس

3ـ آبمیوه‌گیری کنوود مدل JEM02

قیمت این محصول 2 میلیون و 920 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. این آبمیوه‌گیری برقی است، سیستم ضدچکه دارد و تیغه‌ آن از جنس استیل ضدزنگ است. وزن این دستگاه 5 کیلوگرم است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پایه ضدلغزش و قابلیت چرخش دوطرفه اشاره کرد. کاربرانی که این آبمیوه‌گیری را خریداری کرده‌اند از قدرت زیاد و صدای کم آن رضایت داشتند ولی عده‌ای نیز نداشتن برس تمیزکننده فیلتر را از نقاط ضعف این محصول می‌دانند.

آبمیوه-گیری-کنوود-کاماپرس

4ـ آبمیوه‌گیری پاناسونیک مدلMJ-DJ01

قیمت این محصول 5 میلیون و 290 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. این دستگاه برقی بوده و جنس بدنه و تیغه آن استیل ضدزنگ است و استحکام بالایی در برابر ضربه دارد. وزن این دستگاه 4 کیلوگرم بوده که نسبت به نمونه‌های مشابه سبک‌تر است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سیستم ضدچکه و مجهز بودن به نازل متحرک با شعاع گردش 120 درجه اشاره کرد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند از کیفیت و کارایی بالای آن رضایت دارند ولی قیمت آن را بالا می‌دانند.

آبمیوه-گیری-پاناسونیک-کاماپرس

5ـ آبمیوه‌گیری 4 کاره استیل ویداس مدلVIR-3613

قیمت این محصول 2 میلیون و 665 هزارتومان است و 18 ماه گارانتی دارد. این محصول برقی بوده و تیغه آن استیل ضدزنگ است. این دستگاه4 کاره است و جز آبمیوه‌گیری، دارای خردکن ، آسیاب و مخلوط کن نیز هست. وزن این آبمیوه‌گیری حدود 8 کیلوگرم است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم ضدچکه و قابلیت تنظیم سرعت آن اشاره کرد. کاربرانی که از این دستگاه استفاده کرده‌اند از کارایی بالای آن رضایت داشته ولی صدای این دستگاه را کمی زیاد می‌دانند.

بمیوه-گیری-ویداس-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزرپاناسونیکدیجی کالاکنوود
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز